Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Elmoth
Titel Stammis
Registrerad 2008-10-18
Inlägg 417

Spelet är redan förhandsbokat!

TurbinKorven
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-06
Inlägg 164

OMFG!!!!!!! DEN SNYGGASTE FILMEN EVER MADE!!!! MÅSTE HA!!!! :D

KlosterKatten
Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 4 911

Överhypat, det är ju CGI.. Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Redigerat 2010-02-03 12:33 av KlosterKatten
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-09
Inlägg 551

Sjukt grym film.

Titel Stammis
Registrerad 2006-11-09
Inlägg 551

KlosterKatten skrev:
Överhypat, det är ju CGI.. Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?

Smaken är som baken

Robboy
Titel Veteran
Registrerad 2004-07-12
Inlägg 838

Synd att det är Cgi för det som visades är genomförbart med dagens datorer. jag fick världens rage trailer vibbar ett tag funderade jag på om det inte var cgi

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-02-08
Inlägg 228

jag har inte heller förstått vad som var så bra med första Bioshock. Jag tycker det var en ganska ointressant shooter :P

redog
Titel Veteran
Registrerad 2003-07-19
Inlägg 666

Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters? :o

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-20
Inlägg 162

Sjukt snyggt! <3

Eisenhart73
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 794

Den där trailern gav inte mkt. Som Robboy säger så kan en pc med DX11-kort lätt spotta ut sån där graffe men detta är dock tydligt cgi.

Intel i7 990X @ 4200 MHz, G1.Assassin X58, GeForce GTX 580 SLI, Corsair Dominator GT 12GB DDR3 Triple Channel @ 1000 MHz (2:10) @ 9-11-9-27
Titel Proffs
Registrerad 2006-07-28
Inlägg 1 901

Stämningssättande var den i alla fall. Roligt nog det bästa jag sett kring 2an hittills, men är väl lite för lite, lite för sent.

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-27
Inlägg 2 112

AAndersson skrev:
Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters? :o

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.

Men om jag har fel så är det givetvis bra :)

Zarsky
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-21
Inlägg 196

I wish they would make a remade version with those graphics....sight.

Tror nog att det blir bra ändå.

Titel Stammis
Registrerad 2009-05-09
Inlägg 404

det där var AWESOME! älskade första fast det har lite problem med Windows 7 så kommer jag ändå skaffa tvåan

Roy Batty
Titel Stammis
Registrerad 2009-06-18
Inlägg 358

Jävligt snygg trailer. Men Bioshock tilltalade mig inte så jag har svårt att tro att uppföljaren skulle tilltala mig mer.

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Titel Pelletsbud
Registrerad 2008-02-02
Inlägg 2 852

Awesome!

QueloR
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-30
Inlägg 609

Tycker den sög... Vafan...

Titel Trähatt
Registrerad 2009-04-29
Inlägg 127

Kazutoyo skrev:
AAndersson skrev:

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.

Men om jag har fel så är det givetvis bra :)

Här behöver du inte vänta på ett lägre pris :) http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/bioshock-
2/10042553.html

Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0

Gillade inte inte ettan så värst men den här trailern var bra gjord imo.

Titel Trähatt
Registrerad 2009-04-29
Inlägg 127

riktigt häftig trailer

Titel Intresserad
Registrerad 2008-07-10
Inlägg 65

Såg verkligen sjukt snyggt ut. Om XBOX360-versionen ser ut så blir jag riktigt imponerad.

Titel Proffs
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 1 451

Kan ju hålla med att trailen var rätt cool, men var heller inget direkt fan av Bioshock. Ett av få spel jag avbrutit mitt i för att det var så tråkigt(enligt mig). :p

Dannie
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-12
Inlägg 1 544

Snygg trailer, känns dock lite urflippat. Aja, får se när det kommer ...

Titel Proffs
Registrerad 2009-08-27
Inlägg 1 554
Grumbledock
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 892

Riktigt cool trailer :)
Blir att skaffa tvåan, tror inte så mycket på Multiplayer men hoppas att Singelplayer erbjuder samma underbara upplevelse som i första spelet :)

Astro Black
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-29
Inlägg 415

Självklart är det CGI era nötter :D annars hade det varit det snyggaste spelet nånsin!

Ska bli intressant att se hur det blir. Gillade ettan men är ganska skeptisk inför uppföljaren, inte samma team som ligger bakom m.m..

Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0

Mulletmidget skrev:
Såg verkligen sjukt snyggt ut. Om XBOX360-versionen ser ut så blir jag riktigt imponerad.
Drömma kan man ju alltid göra. ;)

Titel Proffs
Registrerad 2006-07-22
Inlägg 1 725

Förbokat sen länge tillbaka, men jag känner mig lite skeptisk ändå.
Allt som står på internet är ju sant, det vet vi redan. Och ett ryckte om Bioshock 2 är att enbart dom siter som lovar att ge spelet minst 9/10 skulle få recensera det innan release. Finns inte många recensioner listade hos metacritics.........

Linux, Does what the user wants. MAC, Does what Mac wants. Windows, Does whatever the F*** it wants.....
Titel Proffs
Registrerad 2008-11-15
Inlägg 1 316

Eisenhart73 skrev:
Den där trailern gav inte mkt. Som Robboy säger så kan en pc med DX11-kort lätt spotta ut sån där graffe men detta är dock tydligt cgi.

Det är som sagt en TRAILER och ingen GAMEPLAYvideo.

Titel Veteran
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 153

KlosterKatten skrev:

Har haft detta som förbokat en längre tid nu fast jag inte alls gillade 1an.
Idag valde jag att avboka. lägger pengarna på Aliens vs Predator istället.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 272 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter