Titel Veteran
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 184
Samurai237 skrev:
Kazutoyo skrev:
AAndersson skrev:
Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "
coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.
Men om jag har fel så är det givetvis bra

Här behöver du inte vänta på ett lägre pris
http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/bioshock-
2/10042553.html
en liten fråga samurai: Jag har aldrig beställt ifrån siten du länkar.Är dem snabba med leverans???
Titel Frågvis
Registrerad 2010-01-08
Inlägg 42
Vågar man se den om man inte varvat ettan än? Rädd för spoilers
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-30
Inlägg 648
neocon skrev:
Vågar man se den om man inte varvat ettan än? Rädd för spoilers

Trailern har inget att göra med 1'a spelet. Bara en showoff.
Förstår inte hur den kan hypa. Verkar vara patetisk story.
Titel Storröjare
Registrerad 2003-09-09
Inlägg 2 610
wow.. många som verkar hata det, jag älskar det. Storyn verkar najs och dom har inte visat allt för mycket så förstår inte vad som kan bli hypat. 1:an blev kungligt mot slutet "Would you kindly?"
Titel Proffs
Registrerad 2002-11-18
Inlägg 2 003
Orgasmatron. Risk för kaskader när jag äntligen får hålla i mitt BS2:SE på tisdag. 
Edit: Varför visar FZ en censurerad version av trailern?
Se den med alla mumsiga ljudeffekter här: http://www.youtube.com/2KGames
Edit #2: Saknades det sista i FZs version med.
Edit #3: Lika hardcore fanboy som mig? Se unboxing av BS2:SE här: http://www.youtube.com/2KGames#p/u/1/McLQx6R1QQo
Pôss!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-20
Inlägg 162
Haha lol på alla som tror det är ingame...
Titel Proffs
Registrerad 2002-11-18
Inlägg 2 003
KlosterKatten skrev:
Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?
Tja, det du brinner för tycker inte alla andra är lika bra kanske?

SOm det så populärt heter, smaken är verkligen som baken!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 271
über edition hade ju inte vart fel
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-07-15
Inlägg 132
Ike skrev:
Självklart är det CGI era nötter

annars hade det varit det snyggaste spelet nånsin!
Ska bli intressant att se hur det blir. Gillade ettan men är ganska skeptisk inför uppföljaren, inte samma team som ligger bakom m.m..
Alla spel är ju fan CGI, "Computer generated images"? Detta är dock förrenderat.
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788
Klart den bästa filmen jag har sett för ett spel
Titel Intresserad
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 96
Titel Proffs
Registrerad 2004-10-18
Inlägg 1 809
jlarss skrev:
jag har inte heller förstått vad som var så bra med första Bioshock. Jag tycker det var en ganska ointressant shooter

+1
Dock trevlig atmosfär och setting, som de tyvärr inte gjorde så mycket av
Titel Veteran
Registrerad 2003-07-24
Inlägg 1 176
Längtar. Med Jordan Thomas bakom rodret så kan det inte bli total katastrof i alla fall.
Mannen som gjorde Shalebridge Cradle till Thief 3 och Fort Frolic till första Bioshock.
Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 2 857
kimr120 skrev:
det där var AWESOME! älskade första fast det har lite problem med Windows 7 så kommer jag ändå skaffa tvåan
Samma här, kan inte spela klart 1an på min Win7 maskin. Hoppas detta fungerar bättre
Titel Noob
Registrerad 2009-10-10
Inlägg 12
det där var den bästa trailern jag har sett på länge, hoppas att den är lite längre än första =D
Titel Noob
Registrerad 2009-10-10
Inlägg 12
[quote="Koplantan"]det där var den bästa trailern jag har sett på länge, hoppas att den är lite längre än det första bioshock
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 899
Ointressant spel. Allt man fått höra om spelet har känts krystat "Vi måste pressa ut en uppföljare, låt oss använda första bästa skitförslag för att få ut spelet fort som fan!".
Titel Frågvis
Registrerad 2007-06-30
Inlägg 17
EPIC!
Kan knappt bärga mig!
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 077
Titel Stammis
Registrerad 2008-02-04
Inlägg 557
jevlar vad pricksäker han är :S
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 482
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 080
Snyggt? Jo, för all del. Men handlingen då? Det visar sig
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-09-30
Inlägg 114
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-11
Inlägg 65
Ere bara jag som saknar blod? Big daddyn borrar sönder en snubbe, borde ju fan vara blod överallt... men nej! Inte ens ett enda litet blodstänk. Antar att det har att göra med att trailern ska vara tillgänglig för så stor målgrupp som möjligt, men jag blir lite ledsen i ögat iaf.
Om jag hade gjort trailern hade det stänkt upp lite blod på flickans inzoomade ansikte precis när hon blir räddad där i början....yes
Titel Intresserad
Registrerad 2006-08-19
Inlägg 54
Grafik är inte allt sluta klaga. Gameplay > Grafik. Ok? Tack. Bra.
Titel Proffs
Registrerad 2006-02-11
Inlägg 1 451
AndyZedd skrev:
Samurai237 skrev:
Kazutoyo skrev:
AAndersson skrev:
Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "
coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.
Men om jag har fel så är det givetvis bra

Här behöver du inte vänta på ett lägre pris
http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/bioshock-
2/10042553.html
en liten fråga samurai: Jag har aldrig beställt ifrån siten du länkar.Är dem snabba med leverans???
Blev också intresserad av sidan. Är den att rekommendera ?
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 15 151
Ett måste köp!
Älskar ettan, kört det 4g =D
hoppas som fasen nu att allt är SP tänk, så inte MP har förstört nått. företagen brukar vara bra på sånt..
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 064
Tyckte kontrollerna i ettan till PC var lite .... bökiga med plasmider och vapen. Vande mig aldrig riktigt... gillade dock stämningen i spelet även om gameplay blev lite tråkigt vissa partier av spelet. Hatar "minigames" i spel. Hoppas man kan välja bort sådant skit i tvåan.
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 853
Huh, vore grymt ifall dem gjorde en animerad film i CGI, som denna... Bioshock på film.. eller du nämner det..