Titel Stammis
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 326
Lite lustigt att det står "Plattformar: PC" men att demon bara kommer till ps3 och 360.
Nej men varför ingen demo till pc?
Titel Stammis
Registrerad 2007-06-28
Inlägg 509
Just fan måste sälja ettan, var urtråkigt och fult
Titel Frågvis
Registrerad 2008-09-29
Inlägg 22
Jag fick med Hawx när ja köpte mitt xfx4890. Fy bubblan vad segt och långtråkigt det är. Hoppas inte att Hawx2 är likadant på så sätt.
Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-25
Inlägg 48
Hoppas inte planen bara ser annorlunda ut i 2:an också.
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 230
Allt märkt Tom Clancy är antingen bra ELLER dåligt.
Titel Proffs
Registrerad 2005-03-09
Inlägg 1 272
Hm.. hoppas styrningen blir bekvämare.
Om jag minns rätt så kunde man antingen styra planet försiktigt från cockpit eller aktivera något annat läge så att man fick relativt fria tyglar, men då hamnade kameran åt helvete :/
Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2007-07-08
Inlägg 970
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-30
Inlägg 2 209
Gagoff skrev:
Hm.. hoppas styrningen blir bekvämare.
Om jag minns rätt så kunde man antingen styra planet försiktigt från cockpit eller aktivera något annat läge så att man fick relativt fria tyglar, men då hamnade kameran åt helvete :/
jag gillade det kamera läget, det svåra är att hitta känslan till hur man ska styra planet, men som en gammal bf2 spelare som körde med såna vinklar hela tiden så går det rätt snabbt, får en bättre uppfattning av vad som händer runt omkring helt klart.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-25
Inlägg 231
vem efterfrågade ett hawx 2?
Titel Proffs
Registrerad 2005-03-09
Inlägg 1 272
TruB skrev:
Gagoff skrev:
...
jag gillade det kamera läget, det svåra är att hitta känslan till hur man ska styra planet, men som en gammal bf2 spelare som körde med såna vinklar hela tiden så går det rätt snabbt, får en bättre uppfattning av vad som händer runt omkring helt klart.
Well, jag har för mig att man i BF har kameran utanför planet, men ändå bakom, medans det i HAWX var så att kameran var en bit ifrån, nästan statisk, och planet åkte runt lite överallt.
Det var som att se en dogfight på avstånd från en vinkel.
Titel Kändis
Registrerad 2003-08-21
Inlägg 6 408
Tror definitivt att nya Ace combat blir betydligt bättre än detta. Men ska testa demot imorgon på PSN.