Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Lootskin
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-19
Inlägg 959

Längtar. Jag tyckte Fahrenheit var skithäftigt och jag tror nog att det här spelet kommer slå igenom fint. Kanske QT-events blir poppis igen?

Titel Stammis
Registrerad 2004-03-28
Inlägg 573

Trevligt, har dock lite spel att spela igenom innan det är dags för Heavy Rain men men... Fahrenheit var riktigt roligt!

Titel Veteran
Registrerad 2008-06-27
Inlägg 744

Ser verkligen framemot det här spelet. Äntligen ett spel som verkar skilja sig ifrån mängden och på ett bra sätt dessutom!
Tycker man bara ser tråkiga fps som släpps hela tiden, men detta verkar riktigt bra!

SWEBarb
Titel Kändis
Registrerad 2001-12-19
Inlägg 5 842

Lootskin skrev:
Längtar. Jag tyckte Fahrenheit var skithäftigt och jag tror nog att det här spelet kommer slå igenom fint. Kanske QT-events blir poppis igen?

Ja fahrenheit var bra tills man kom till dom idiotiska mus momenten då sluta man spela.. blä men detta ser mycket lovande ut.

Titel Pelletsbud
Registrerad 2002-06-11
Inlägg 1 421

CHOCOLATE RAAAAIN!!

rolle90
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-23
Inlägg 1 902

kommer bli nice då det kommer :-)

Titel Kändis
Registrerad 2003-08-21
Inlägg 6 408

Givet köp! Fahrenheit var riktigt bra även om det eskalerade lite väl mycket i slutet. Detta ser ut att ha fötterna på jorden och leverera ett riktigt underhållande spelupplevelse.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 504 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter