FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
save
Titel Frågvis
Registrerad 2009-05-26
Inlägg 46

Den här typen av mekanik måste tas vidare till fler spel! Smart sätt att förlänga spelet och utmaningen.

Struggle
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 926

Det här blir grymt!

Biggles
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-23
Inlägg 156

"Innovativt" är ett ord man ska vara försiktig med i spelsammanhang men den här gången verkar det vara en rättvis beskrivning! :)

Harpa
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442

Biggles skrev:
"Innovativt" är ett ord man ska vara försiktig med i spelsammanhang men den här gången verkar det vara en rättvis beskrivning! :)

Av alla tusentals nyheter jag skrivit på FZ har jag nog använt ordet innovativt mindre än tio gånger. Jag instämmer, är väldigt försiktig med just det ordet.

Struggle
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 926

Harpa skrev:
Biggles skrev:

Av alla tusentals nyheter jag skrivit på FZ har jag nog använt ordet innovativt mindre än tio gånger. Jag instämmer, är väldigt försiktig med just det ordet.

Någon stackare med för mycket fritid kommer säkert att upplysa dig om du använt det mer :D

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-06-19
Inlägg 0

Det här ser väldigt intressant ut, har velat ha något sådant här sen första Hitman!
Alltid velat få designa egna hits.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Ett par tusen på STEAM kommer älska det här, det ser intressant ut.

Harpa
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442

Struggle skrev:
Harpa skrev:
Biggles skrev:

Någon stackare med för mycket fritid kommer säkert att upplysa dig om du använt det mer :D

Haha, jag är lite kritisk själv också vettu, så googlade lite själv innan jag skrev mitt svar igår, och det var tamt med texter som dök upp. ;)

BoZo
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 157

Det här har dock gjorts inofficielt sen första Hitman på olika Hitman-forum. Men det låter som en otroligt bra idé, nu hade det behövts en kart-editor bara så hade det varit perfekt.

Neatherblade
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 524

Hitman blev ännu bättre :)

Elit-mannen
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-29
Inlägg 500

BoZo skrev:
Det här har dock gjorts inofficielt sen första Hitman på olika Hitman-forum. Men det låter som en otroligt bra idé, nu hade det behövts en kart-editor bara så hade det varit perfekt.

Jafan, en kart-editor hade varit perfekt ju!

Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 419

Det här låter riktigt underhållande, kanske tar och förhandsbokar spelet t om.

Kan inte ni på FZ ta och recensera Hitman Sniper Challenge? Är nyfiken på hur det är

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 855

Flerspelarläge är väl inte riktigt rätt ord för det :P

Menige_Erik
Titel Spelar på easy
Registrerad 2011-11-27
Inlägg 188

detta ser faktiskt förbaskat bra ut :D

LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 056
totte1015
Titel Proffs
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 526

Jaha... Vad har hänt med "tipstack" eller vad det heter här på FZ?

Kvarn
Titel Veteran
Registrerad 2003-01-22
Inlägg 689

Verkar ha de jag saknat i de tidigare spelen så blir ett givet köp :)

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Jag köper när det blir REA på STEAM.

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 640

Antar då att alla "civilister" som inte ingår i det vanliga uppdraget på en bana har ett rätt bra eget liv där de sysslar med olika grejer vilket verkar lovande och bidrar till helhetsintryck

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 855

Nu kritiserade jag ju inte spelläget i sig, bara det faktum att det känns fel att kalla det för flerspelarläge. Competitive custom single player mode skulle vara närmare sanningen eller nåt annat. Dock så ser det väldigt intressant ut.

Misstänker att man kan välja ut vem som helst som mål, om det så är en bankdirektör eller en lowlife bum på gatan, fast det ska ju vara lite utmaning.

Gamer 24-7
Titel Intresserad
Registrerad 2008-10-31
Inlägg 74

Coolt! Kan bli ett kul inslag oss Hitmans emellan. =)

Arathor
Titel Nykomling
Registrerad 2012-09-11
Inlägg 5

Blev tvungen att för 2a gången i mitt liv logga in på mitt konto här på FZ, bara för att berätta hur mycket jag ser framemot detta nu. November, jag har aldrig längtat mer efter dig.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 321 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ