FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
snipercat
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-17
Inlägg 19

Länktar till guild wars 2 ... GIMME NOW >:C

MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 619

snipercat skrev:
Länktar till guild wars 2 ... GIMME NOW >:C

höhö, länktar :P

Hur som helst, håller med.
Längtar som fan till GW2 :)
Även Game of Dwarves, Darksiders 2, End of Nations, Borderlands 2 och några andra som jag säkert glömt :D
För många spel att komma ihåg nu för tiden :)

Bojkott
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 489

Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

Godofcheese
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-06-02
Inlägg 396

Så sant, men är det inte så att mmo spelare inte har något liv? ;)

Neatherblade
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 500

Bojkott skrev:
Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

Tror inte dom har något större problem att få folk som vill testa.

pingkonk
Titel Stammis
Registrerad 2008-03-17
Inlägg 457

Tur att man kan lira imorrn när man inte var tillgänglig förra testen :) Men då ska de självklart var stresstest så man inte kommer in på servern :(

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 867

Blir att nöta! Hann bara köra en kväll senaste beta weekend.

Bojkott skrev:

Semester FTW!

Posuic
Titel Veteran
Registrerad 2008-09-09
Inlägg 787

Har varit med i bokstavligen varenda beta-test som man kunnat få vara med i så blir att för första gången avstå. Känner att jag testat tillräckligt mycket nu för att veta att jag kommer älska det :P

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 459

Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 793

walter_iego skrev:
Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.

Japp, de får allt ta att anställa tusentals för att stresstesta servrarna! Eller hur tänkte du nu?

MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 619

pingkonk skrev:
Tur att man kan lira imorrn när man inte var tillgänglig förra testen :) Men då ska de självklart var stresstest så man inte kommer in på servern :(

Senaste stresstestet var det inga problem med att logga in och köra :P

MarkeMarke
Titel Frågvis
Registrerad 2011-01-20
Inlägg 43

är det open beta stress test eller bara för folk som redan har betan sedan innan?

Dralle
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-05-21
Inlägg 173

MarkeMarke skrev:
är det open beta stress test eller bara för folk som redan har betan sedan innan?

Antar att det är de som förköpt(ej förbeställt) spelet som kommer att kunna spela som vanligt.

Dumlen
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-28
Inlägg 2 012

Bojkott skrev:

'
Folk som brukar supa om helgerna föredrar nog torsdagar.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 459

Woffen skrev:
walter_iego skrev:

Japp, de får allt ta att anställa tusentals för att stresstesta servrarna! Eller hur tänkte du nu?

Jag tänkte på "den lilla" människan. Vem tänkte du på?

WarpGuN
Titel Proffs
Registrerad 2002-09-19
Inlägg 1 721

hoppas dom fixa kameran den var seg som sirap i förra betan

Mellansalt
Titel Stammis
Registrerad 2010-12-01
Inlägg 539

Bra, fortfarande osäker på vilken profession som lockar en. :)

v1ctory
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-21
Inlägg 2 369

Visst ska jag hjälpa dem att stressa servrarna, absolut ingen fara för min del! :D

Kvicksilver
Titel Intresserad
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 53

Hoppas det fungerar bättre än förra gången, spelet kraschade för mig ständigt med 30 minuters intervaller.

ivanhoe68
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-24
Inlägg 138

Nei! Nu må du trenge in i partypåsen!

pingkonk
Titel Stammis
Registrerad 2008-03-17
Inlägg 457

MrPeters skrev:
pingkonk skrev:

Men det var ingen stresstest. Det var inte öppen-beta test då för man behövde ju ha en promo-key :)

MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 619

pingkonk skrev:
MrPeters skrev:
pingkonk skrev:

Men det var ingen stresstest. Det var inte öppen-beta test då för man behövde ju ha en promo-key :)

Oh, my bad :P

Hur som helst har beta testningarna varit väldigt stabila bortsett från den första vilket de följde upp med en dubblering av antalet servrar.

Murken Gurka
Titel Frågvis
Registrerad 2012-04-25
Inlägg 34

Riktigt nice. :)

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 793

walter_iego skrev:
Woffen skrev:
walter_iego skrev:

Det är synd om oss beta testare! Vi vill ju inte testa/hjälpa till att få en så buggfri produkt som möjligt inför release, utan vi blir tvingade att under slavliknande förhållanden sitta dygnet runt och betatesta guild wars 2.

Cyberz
Titel Veteran
Registrerad 2002-09-17
Inlägg 1 027

Gud vad bra. Dämpa begäret lite!

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 478

Woffen skrev:
walter_iego skrev:
Woffen skrev:
walter_iego skrev:

Det är synd om oss beta testare! Vi vill ju inte testa/hjälpa till att få en så buggfri produkt som möjligt inför release, utan vi blir tvingade att under slavliknande förhållanden sitta dygnet runt och betatesta guild wars 2.

Du menar första halvåret med Skyrim? :D

Puscifer
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-08-02
Inlägg 190

Bojkott skrev:

Eftersom de går efter sin tidszon och inte Sveriges är stresstestet egentligen 12:00-16:00 PDT.

WarpGuN skrev:
hoppas dom fixa kameran den var seg som sirap i förra betan

Den är redan fixad. "Camera Swing" är avaktiverat, så kameran känns mer "responsive" nu istället för att fortsätta glida när man slutar röra på kameran.

farfadern
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-26
Inlägg 171

Fan, Till er som kommer/kan spela testet...think of me whilst doing it! :( gl hf!

Epoxlol
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-22
Inlägg 204

Aj aj att man missar detta, får nöja mig med kall öl och värme i Turkiet :)

mAwArm
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-01-07
Inlägg 161

Är det bara de som har förhandsbokat spelet som kommer kunna delta i stresstestet?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 460 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

FZ