Ducci skrev:
krad skrev:
Ducci skrev:
krad skrev:
[quote="Ducci"]Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.[/quote]
Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...
Kräla tillbaks till din konsol du..
Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.
Utveckla gärna?
Denna tråd handlar om ett PC spel som släpps imorgon och har funnits crackat nästan en vecka före släpp. det har inget med konsoler att göra, Ubisoft har gått ut och sagt att de förlorat intäkter på deras pc spel på grund av piratkopiering.
Nu kan du förklara varför du blandar in konsoler i denna ekvation och varför du känner att du behöver vara allmänt otrevlig.
Hatar konsoler, ruttna spelmaskiner som är föråldrade och bromsar utvecklingen av spel enormt....
Ducci, om du nu håller med Ubisoft om att piratkopiering är ett så otroligt stort problem på PC tycker jag verkligen synd om dig. Några jag inte tycker synd om är alla giriga storföretag som gnäller på piratkopierade spel, trots att dom år efter år gör bättre och bättre resultat.
Dessutom är en piratkopia automatiskt inte ett uteblivet köp...
Och varför håller dom på att fjantar med dessa exklusiva släpp till vissa pisskonsoler, självklart kommer någon att försöka släppa spelet tidigare i form utav piratkopia.
Släpp allt samtidigt och du minskar risken för att dessa tidiga kopior kommer i omlopp.
Adobe och Microsoft har tackat piratkopierarna för att dom blivit så pass stora, utan piratkopierade program så som PS och Win skulle dom aldrig vart stora idag. Tycker spelutvecklarna kan tänka ett steg längre, är dom smarta finns det enorma summor att tjäna. Men deras snålhet och girighet förblindar dom.