Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Frågvis
Registrerad 2009-10-09
Inlägg 38

Jag väntade länge och köpte spelet på någon rea, sedan började jag spela men fann att det blev ganska tråkigt i längden. Nu är det utlånat till en kompis. Hoppas dem pimpar upp 2an rejält

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 247

Samma här. Som tur är laddade jag ner demot, vilket gjorde att jag inte slösade pengar på detta. Men liksom du har jag förhoppningen att uppföljaren blir något att hänga i granen.

Remus
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 4 498

Infamous 1 hade oerhört tråkiga miljöer.

Titel Veteran
Registrerad 2004-11-08
Inlägg 606

Remus skrev:
Infamous 1 hade oerhört tråkiga miljöer.

Inte "oerhört" tråkiga kanske, men aningens oinspirerade ibland. Vilket var synd, för spelet i sig var faktiskt rätt kul, och väl berättat. Man kunde ställa till med sjukt mycket kaos när man väl var uppumpad med krafter.

Hoppas att de tagit sig en rejäl tänkare till tvåan, och sorterat bort en del av de mer tråkiga elementen, för att satsa på det som var spelets riktiga behållning.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jag testade demot, tyckte det verkade rätt okej men kom fram till att det inte skulle bli något köp. Likväl köpte jag det några månader senare på rea och jag håller med de ovan om att spelet har tråkiga miljöer, blir tråkigt att spela. Knepiga kontroller och konstiga designval störde mig också.

Inget inFamous 2 för min del, då föregångaren mest kändes som ett "meh!" när spelet (äntligen) var avslutat.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603

Lightningboy is back tydligen...

Thomas
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 12 356

Mer inFamous? Ja tack! Älskade det första.

Titel Stammis
Registrerad 2006-11-02
Inlägg 332

Hoppas att ett Prototype 2 också blir officiellt snart :D

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732

Jag skulle inte ha något emot ett nytt Sly-spel =)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 504 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter