FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Natrium
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-23
Inlägg 930

äre bara jag eller var det inte så imponerande som jag trodde det skulle vara när dom börja snacka om spelet för 1 år sedan?

Kopplade spel:
korosuu
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-27
Inlägg 381

Ser roligt ut och vill definitivt spela detta men skulle inte direkt säga att grafiken är fantastisk dock.

Ballong
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-09
Inlägg 418

Wow det såg verkligen as coolt ut!

blodChoklad
Titel Stammis
Registrerad 2003-02-09
Inlägg 425

tycker det ser riktigt kul ut, ett spel helt i min smak.

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 162

Grafiken var inte toppen. Designen trevlig. Gameplay verkar kul. :) Ser fram emot en konsolport som inte suger. *håller tummarna*

Falckiee
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-05-30
Inlägg 140

Tråkig grafik om jag ska vara ärlig. Lite småtaskiga animationer också tycker jag bitvis. Men gillar atmosfären, och dom där.. styltkreationerna är väldigt City 17! Gillare'!

Davio
Titel Frågvis
Registrerad 2011-10-10
Inlägg 12

Tycker gameplayet är lite tråkigt, att leka übermänniska är bara roligt om det medför sig utmaningar. Just nu verkar det som "quick button to loose agroo"

zunkenrunken
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-02-25
Inlägg 118

Gameplayet väger över grafiken i detta fall. Det ser för roligt ut för att bry sig om det grafiska helt enkelt! :)

Morganrone93
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-07-31
Inlägg 264

Hm... de "cinematiska" trailerna man har sett förstörs ju av vad man får se här :/ Grafiken ser värre ut än det första Bioshock/HL2... Men grafik är inte allt!

Steffe@Swec
Titel Veteran
Registrerad 2005-10-16
Inlägg 912

Falckiee skrev:
och dom där.. styltkreationerna är väldigt City 17! Gillare'!

Väldigt märkligt ;p

Swink
Titel Stammis
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 469

Döm inte ut spel på dess grafik. Grafik är endast ett plus i kanten inget mer. Spelet i sig är det viktiga!

Apministern
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 435

Verkar bli ett riktigt häftigt spel! De får fixa Ai:n dock, vakterna var urdumma! Och så får man hoppas på utmaning. Som det nämndes innan så är det bara roligt att vara ultrapowerhuman om det medföljes utmaning.

Cybrus
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-09-07
Inlägg 51

Det ser alldeles underbart ut! :'D Tror jag kommer ha mer kul än vad jag haft på länge med det här, gameplayet ser ju fantastiskt roligt ut!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 138 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ