Titel Proffs
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 1 276
Han förtjänar inte att heta Newell.
Titel Proffs
Registrerad 2006-05-11
Inlägg 1 247
Han måste verkligen ha spelat fel spel. Det är ju absolut ingen skillnad på potentialen i berättandet.
Titel Proffs
Registrerad 2005-06-22
Inlägg 1 429
Vilken kille, först talar han om hur spel inte får honom att känna något... för att sedan sätta i kontrast till 24, ett mästerverk HAHAHA..
Titel Intresserad
Registrerad 2006-06-23
Inlägg 72
Cedric skrev:
Vilken kille, först talar han om hur spel inte får honom att känna något... för att sedan sätta i kontrast till 24, ett mästerverk HAHAHA..
xD
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-22
Inlägg 983
Tvinga honom att köra igenom Mass Effect och Mass Effect 2, så ska vi se om han kan "känna" nånting i stil med när han ser på 24 och LOST.
Mikzarn skrev:
Han förtjänar inte att heta Newell.
Gabe Newells onda tvilling?
Titel Intresserad
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 92
Spel är ytliga tidsfördriv, news at 11
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034
pileofnuts skrev:
Spel är ytliga tidsfördriv, news at 11
Det brukar vara "...more at eleven." men jag håller med.
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 064
lol han har spelat fel spel
Fråga: Vad är ett "djupt" tidsfördriv?
Edit: Är schack eller... tennis ett ytligt tidsfördriv? Opera, läsa böcker, spela tennis? Hm. :-/
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 806
Jag känner inte ett jävla skit framför 24 och Lost. Å andra sidan har jag brusitit i tårar framför flertalet spel.
Skön kille...
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 4 498
Haha! Idiot! Detta säger han ju bara för att hans film floppade (Prince of Persia med Jake Gyllenhaal) så jävla hårt.
Sen kanske han inte skulle ha gjort en spelfilm om han inte känner något när han spelar spel... Idiot. Giljotinen nästa.
Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-13
Inlägg 94
Han kanske borde testa Max Payne-spelen, Monkey Island-serien, Mafia, GTA IV, RDR.... ja, ni fattar.
Lost suger förövrigt, och 24 var OK första säsongen, sen gick det utför.
Titel Frågvis
Registrerad 2007-12-08
Inlägg 43
Remus skrev:
Haha! Idiot! Detta säger han ju bara för att hans film floppade (Prince of Persia med Jake Gyllenhaal) så jävla hårt.
Sen kanske han inte skulle ha gjort en spelfilm om han inte känner något när han spelar spel... Idiot. Giljotinen nästa.
Nu drog ju Sand of Time filmen in $327 M och kostade $200 M att göra. Så en flopp kan man knappast kalla det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_of_Persia:_Th
e_Sands_of_Time_(film)#Box_office
Titel Veteran
Registrerad 2007-06-19
Inlägg 865
nu kanske jag är helt ute och cyklar men vad det inte så att PoP filmen... hur ska jag uttrycka det: sög valpung? men jag antar att det känns bättre att kasta skit på andra konstformer när ens eget projekt endast kan liknas vid en stor snorloska.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 205
Vad är det för känslor som poppar ur en när man kör över forgängare i GTA, skjuter folk i Modern Warfare mm. För att inte tala om Postal-spelen?
Skräckexempel på sadistisk spelrecensent 
http://press2play.tv/rekommenderat/16/stygge-bjor
nen-harjar-naughty-bear-i-gameplay
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 853
Dead Space, Gears of War och Halo är något man får många känslor av också.
Titel Intresserad
Registrerad 2009-03-09
Inlägg 86
Lite som att jag inte känner ett dyft när jag kollar på lost eller 24