Titel Storröjare
Registrerad 2002-02-05
Inlägg 2 669
Ojojoj.... det här ser ut att bli bra. Har dom bara bevarat CnC känslan så lär detta få en fin plats i hyllan bland resterande Command&Conquer titlar. 
Edit: test av signatur
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 417
N3m35i5 skrev:
Ojojoj.... det här ser ut att bli bra. Har dom bara bevarat CnC känslan så lär detta få en fin plats i hyllan bland resterande Command&Conquer titlar.

Jupps. Mer C&C och mindre RA bitte.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Fina bilder, men artikeln sa extremt lite
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Jag gillar inte den nya Mammoth-tanken, den ser inte majestätisk ut längre
.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
C&C serien har gett mig många goda minnen så jag hoppas innerligt att dom inte fuckar upp del 3.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Med risk för att låta tråkig tycker jag att de förstörde känslan i C&C iom Tiberian Sun. Det första spelet var en hyfsat snygg samtidssatir med ett fåtal Sci-fi inslag medan uppföljaren dumpade all verklighetsförankring och gick helt på en framkrystad efterkonstruktion till historia. Jag hoppas innerligt att de efter alla dessa år gör ett spel värdigt det första C&C. Både när det gäller story och spelkänsla.
Titel Proffs
Registrerad 2005-12-06
Inlägg 1 865
jag hoppas att dem fortsätter med c&c traiditonen och lägger in en massa nytt också.
pixlig 2d grafik i all ära men jag längtar till o se det på min dator en vacker dag..
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Ja du jag ser verkligen framemot C&C3, jag har spelat o älskat alla C&C som släppts! Det är rätt kul att dom har lagt in ljud från när soldater dör från första in i C&C3
. Men jag håller med, Mamothtankens fina skal o stora kraft tas bort lite i detta. NOD har jue en 2 benad maskin som har en fet laser stråle som matchar Mamoth tanken lätt. Lite dåligt