Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Gäst

3 rätt stora bilder :D Old news, eller?
http://www.justgamers.de/?page=news&news_id=43537#
nothing

(hade problem med att förstora första bilden. Klicka istället på bild två i raden så kommer gallerifönstret fram)

Hammer
Titel Storröjare
Registrerad 2002-02-05
Inlägg 2 669

Ojojoj.... det här ser ut att bli bra. Har dom bara bevarat CnC känslan så lär detta få en fin plats i hyllan bland resterande Command&Conquer titlar. =)

Edit: test av signatur

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 417

N3m35i5 skrev:
Ojojoj.... det här ser ut att bli bra. Har dom bara bevarat CnC känslan så lär detta få en fin plats i hyllan bland resterande Command&Conquer titlar. =)

Jupps. Mer C&C och mindre RA bitte.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Fina bilder, men artikeln sa extremt lite

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jag gillar inte den nya Mammoth-tanken, den ser inte majestätisk ut längre :(.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

C&C serien har gett mig många goda minnen så jag hoppas innerligt att dom inte fuckar upp del 3.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Med risk för att låta tråkig tycker jag att de förstörde känslan i C&C iom Tiberian Sun. Det första spelet var en hyfsat snygg samtidssatir med ett fåtal Sci-fi inslag medan uppföljaren dumpade all verklighetsförankring och gick helt på en framkrystad efterkonstruktion till historia. Jag hoppas innerligt att de efter alla dessa år gör ett spel värdigt det första C&C. Både när det gäller story och spelkänsla.

Titel Proffs
Registrerad 2005-12-06
Inlägg 1 865

jag hoppas att dem fortsätter med c&c traiditonen och lägger in en massa nytt också.
pixlig 2d grafik i all ära men jag längtar till o se det på min dator en vacker dag.. :)

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Ja du jag ser verkligen framemot C&C3, jag har spelat o älskat alla C&C som släppts! Det är rätt kul att dom har lagt in ljud från när soldater dör från första in i C&C3 :D. Men jag håller med, Mamothtankens fina skal o stora kraft tas bort lite i detta. NOD har jue en 2 benad maskin som har en fet laser stråle som matchar Mamoth tanken lätt. Lite dåligt :(

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 504 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter