orkamera skrev:
Vad en recensent skriver är riktlinjer och man bör inte ta dom för allvarligt (Inget illa menat Fredrik!) Skyrim har hyllats av diverse tidningar o spelare världen över men när jag spelade det så tyckte jag det va riktigt tråkigt. Det är som TotalBiscuit sa: Skyrim is like a beatiful lake, but it's incredible shallow. Fredrik gillade inte vad Reckoning erbjöd, fine, det är bara testa spelet själva o känn efter! Jag personligen tror att Reckoning kommer o vara riktigt underhållande då jag inte har som krav att spel MÅSTE ha den nyaste grafikmotorn o flares o glares o auror o vad allt nu heter... Så haka inte upp er gott folk på ett betyg

På tal om Total Biscuit så streamade han när han spelade KoA:Reckoning igår, och han konstaterade precis samma sak som Fredrik gjort här, med undantag för "Generiska landskap".
----------------------------
Jag har läst flera andra recensioner (nåja två st) som också påpekat att det finns brister i berättandet, och att de flesta sidequests och NPCer är oengagerande, men som ändå gett spelet ganska högt betyg.
Antar att det beror på vilka delar av ett RPG man prioriterar mest helt enkelt.
----------------------------
Skyrim har fått en hel del skit för sina menyer, men KoA är användarvänlighetens fiende själv. Räkna bara hur jäkla mycket skit ni måste klicka er igenom för att komma åt era vapen i inventory. Usch och blä för dem.