FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 141

Steam <3

Idono
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-15
Inlägg 765

Ja du. Sony börjar verkligen bli smartare med åren. De ser fördelarna med att inte längre stänga in sig själva i ett slutet system.

purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 141

Idono skrev:
Ja du. Sony börjar verkligen bli smartare med åren. De ser fördelarna med att inte längre stänga in sig själva i ett slutet system.

Tacka fan för det.

MarkeMarke
Titel Frågvis
Registrerad 2011-01-20
Inlägg 45

ser dock inte så bra ut med att alla spel går till steam. vart är tävlingen om priser mellan säljare? snart har alla sina spel på steam och vi kommer betala överpris för alltid för digitala kopier.

Normalt sätt så ska det kosta mindre då utan mellanhänder och digital form har dom inga utgifter på produktion av cdfodral och andra tillkommande ugifter.

kabex
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-08
Inlägg 949

MarkeMarke skrev:
ser dock inte så bra ut med att alla spel går till steam. vart är tävlingen om priser mellan säljare? snart har alla sina spel på steam och vi kommer betala överpris för alltid för digitala kopier.

Normalt sätt så ska det kosta mindre då utan mellanhänder och digital form har dom inga utgifter på produktion av cdfodral och andra tillkommande ugifter.

Steam har högre priser dels pga av att de tjänar mer pengar på de latmaskar som inte orkar gå till affären, dels för att sagda affärer ska överleva. Samma med Origin, nya spel ligger gärna nån hundralapp över butikspris.

Däremot Steam-rea, mums!

purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 141

Anledningen till att jag köper mest digitalt är att jag inte har plats för mer förbannade fodral, dessutom älskar jag Steam för då får jag allt på samma plats och slipper massa mappar och genvägar.

pewpew
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-02-27
Inlägg 126

hur fan skaffar jag betan? jag har en kod och har redeemat den, men hur spelar jag?

aeqvist
Titel Intresserad
Registrerad 2007-11-08
Inlägg 78

vill ha beeeta juuu :/ ge mig :)

Krayze
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 546

Hatar Sony, jag e nog en av de första som registrerat sig på betan, en av PS vets ( spelat PS1 sen den kom ut och kör samma konto) OCH fick tag på en beta nyckel och aktiverat den för säkerhetsskull, men får jag testa betan? NEEE....

mackemong
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-03-07
Inlägg 110

HAHA roligaste grejen hände precis, jag hade suttit på twitter hur länge som helst för att försöka få en beta key och blev besviken när jag inte fick någon )=. Men idag så klickade jag på min twitter profil och såg att jag hade fått ett privatmedelande den 9e juli haha. Dumma mig som inte visste hur man kolla PM :P

porsche
Titel Frågvis
Registrerad 2012-05-12
Inlägg 11

betan för dom som fått key genom twitter börjar om 2-3 veckor....FAN

melachi
Titel Stammis
Registrerad 2002-07-13
Inlägg 554

Jag tror att jag har reggat för varje beta of all time sen 2000 och har aldrig kommit med. I SUCK AT LIFE!!!!!!!!!!!!! eller är det tvärtom?

melachi
Titel Stammis
Registrerad 2002-07-13
Inlägg 554

pewpew skrev:
hur fan skaffar jag betan? jag har en kod och har redeemat den, men hur spelar jag?

Du skickar koden i messaeg till mig så ordnar jag allt!

Wrole
Titel Frågvis
Registrerad 2006-10-22
Inlägg 48

Spelade PS1 när de kom. Har kvar samma konto å reggade mig för betan direkt när man kunde. Men ingen jäkla beta key än :(

Wrole
Titel Frågvis
Registrerad 2006-10-22
Inlägg 48
mackemong
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-03-07
Inlägg 110

porsche skrev:

nej?..... den börjar när du får ditt email som säger att du kan börja lira!

porsche
Titel Frågvis
Registrerad 2012-05-12
Inlägg 11

mackemong skrev:
porsche skrev:

Exakt...och det mejlet kommer om ca 2-3 veckor

mackemong
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-03-07
Inlägg 110

porsche skrev:
mackemong skrev:
porsche skrev:

Hur vet du det?

chrisragnar
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-12-14
Inlägg 134

pewpew skrev:

Du läser mailen du får från planetside team. Samt loggar in på SOE och laddar ned klienten om du kan. Sen kan du logga in om du är i den grupp som fått tillgång. Alt någon av tech testarna som kommit med utan beta key, som mig. Annars är det bara att ha tålamod.

porsche
Titel Frågvis
Registrerad 2012-05-12
Inlägg 11

mackemong skrev:
porsche skrev:
mackemong skrev:
porsche skrev:

Hur vet du det?

Läste John Smedleys Twitter. Just nu är det PS1 Subs som har fått access. Om 1-2 veckor är det PS1 vets. Och om 2-3 Twitter nycklarna.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 421 medlemmar online. 9 foruminlägg har postats idag.

FZ