Titel Proffs
Registrerad 2004-11-12
Inlägg 2 311
Citat:
Patent Not Pending - Craft one of Franklin's inventions to decorate your Manor.
http://www.youtube.com/watch?v=eQemvyyJ--g
Kan man göra en glass armonica så är jag nöjd !
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-15
Inlägg 370
Vilken fint skriven rubrik, synd att ni inte kunde låta bli Ass-förkortningen i brödtexten
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 432
"Liberate all districts..." Ja, det fanns ju en hel del om jag kan min amerikanska historia.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-10
Inlägg 170
Va vänta nu släpps det inte 31 october till xbox och ps3 ?
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 437
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-11-14
Inlägg 99
Vad jag vet så blev pc-releasen framskjuten till 22 nov. Konsollversionerna släpps som vanligt sista oktober.
Titel Frågvis
Registrerad 2011-02-09
Inlägg 45
Antar alltså att få 100% sync på uppdragen finns kvar på achievement. Det var det värsta jag visste från brotherhood och revelations då jag inte fick göra hur jag själv ville för att nå målet eller t.ex använda vilket vapen jag ville.
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-11-14
Inlägg 99
EGS8877 skrev:
Antar alltså att få 100% sync på uppdragen finns kvar på achievement. Det var det värsta jag visste från brotherhood och revelations då jag inte fick göra hur jag själv ville för att nå målet eller t.ex använda vilket vapen jag ville.
Tja man får ta det som en utmaning. Jag gjorde så att jag spelade lite som jag ville första gången och gick sen tillbaka i minnena som inte hade full sync för att klara utmaningarna.
Titel Frågvis
Registrerad 2011-02-09
Inlägg 45
Dalthor-san skrev:
EGS8877 skrev:
Tja man får ta det som en utmaning. Jag gjorde så att jag spelade lite som jag ville första gången och gick sen tillbaka i minnena som inte hade full sync för att klara utmaningarna.

Det har du rätt i. Det är ju inget som tvingar mig egentligen. Bra utmaning för er som är bra på det. Inget för mig med andra ord