Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 1 137
Det här spelet tilltalar mig som ungdom eftersom det är så jävla bad 'n stupid 'n poppin' fresh!
Titel Stammis
Registrerad 2010-12-01
Inlägg 539
Tror jag har enbart spelat ett demo av TJ & E till Xbox.. tror Blinx: The Time Sweeper var på samma disk.
Titel Veteran
Registrerad 2006-02-07
Inlägg 643
Orginalet till Megadrive är ett av dom skönaste spel som gjorts, har tillsammans med kompisar spelat igenom det fler gånger än vad som är hälsosamt.
Bara en sådan sak att man kan komma till paradiset ( om man ramlar av kanten på våning 1 ) där man kan bada i pool tillsammans med fnittrande hawaiianskor och dricka läsk som ger extraliv.
Uppföljaren var en besvikelse enligt mig då den kändes som en vanlig plattformare.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-08-08
Inlägg 183
Jag har aldrig hajat grejen med det här spelet. När jag var liten och det var nytt snackade alla om hur bra det var, sen testade jag. "Jaha, okej? När ska det bli roligt att spela då?" var känslan. Har försökt flera gånger på senare tid men orkar aldrig spela länge eftersom det är så mördande tråkigt.
Jag vill verkligen gilla det men.. nej. Vad är det som är bra med det över huvud taget?
Titel Stammis
Registrerad 2010-05-23
Inlägg 348
wow, absolut ett av mina favoritspel!!
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-22
Inlägg 202
Har väldigt diffusa minnen till detta spel men minns att jag tyckte det var kul i alla fall
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-14
Inlägg 556
Grymt kul att Sega släpper såna här Sega Megadrive klassiker
nyligen släpptes ju Golden axe, Streets of rage trioligin och nåt med Alex Kid.
Köpte alla på stört, och det blir ett köp på detta också helt klart.
Titel Storröjare
Registrerad 2002-09-28
Inlägg 3 296
Detta och Cannonfodder sedan är jag glad...