Titel Proffs
Registrerad 2001-11-20
Inlägg 1 973
På torsdag sker slaget om vem som är kung på kontoret.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
Så många spel och bara 24h per dygn! hur ska man hinna med alla?
Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 3 872
På torsdag jobbar jag morgon, på kvällen är jag KOMRAD GENERAL!
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
Vänta lite nu
Kommer Red Alert 3 på Torsdag?
Känns som jag missat något, jävlar jag kommer inte ha penger
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-27
Inlägg 1 649
Tycker alla C&C nuförtiden bara är så kaotiska
det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
På torsdag sitter jag och fläskar vid 360n och spelar Fallout 3
.P
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-03
Inlägg 669
Hoppas man kan lägga in egna låtar, jag vill fan kunna lira till gammla HELL MARCH från Red Alert 1! Den är sååå tung! 
Har den som väckarklockssignal på mobilen, alltid lika najs att vakna upp till marchen!
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-15
Inlägg 992
Ohhh... Ganska nice trailer. Tror fortfarande inte att det är ett spel för mig, men man skulle ju ändå vilja se alla B-filmsekvenser ^^
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-08-08
Inlägg 263
På torsdag blir det hell. Hur många kan man spela online tillsammans? Måste googla.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
Wartex skrev:

det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.
Tvärtom är det väl? Från och med C&C Generals så skulle de ju motverka denna "tankrush-taktik".
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-11-30
Inlägg 126
OH SNAP! haha, klockrent från Stromare! bara att hålla i sig och invänta torsdagen, har höga förväntningar över detta. Dock hade jag hoppats mer på att det skulle bli mer likt RA 1 istället för alla dessa töntiga robotarna och "pewpewlazer" som de måste ha med
.. synd tycker jag.
Titel Intresserad
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 74
Fan vad gött, trodde inte det skulle släppas så tidigt
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-06-07
Inlägg 240
Ibland är det synd att man har familj, jobb och skola. Denna hösten är ett av tillfällena, alldeles för många spel man vill lira och ingen tid
Titel Kändis
Registrerad 2006-12-15
Inlägg 7 327
Köps under torsdagen
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 260
Die waffen!
LECHT AAAAAAAN!
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 921
S.S. Viator skrev:
Die waffen!
LECHT AAAAAAAN!
Det är en av sakerna jag inte förstår! Varför ha en text på tyska när spelet inte innehåller några tyskar?
Men, det är ju en klassiker som är riktigt grym att lyssna på
Titel Proffs
Registrerad 2007-11-09
Inlägg 2 492
Vänta.
Det heter ju Red Alert och släpps i Oktober. Det blir ju Red October! var bara tvungen att dra ett svin kast skämt
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-12
Inlägg 1 045
Wartex skrev:

Hahahaha! Precis så känner jag det också ibland.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
Ja herregud, som någon skrev förut så släpps det alldeles för mycket potentiella spel nuförtiden. Detta kommer att införskaffas, kanske inte på releasen, men efter Jul är en självklarhet.
Gillade C&C3 & Kanes Wrath, även om det är lite b-films aktigt emellanåt så var dom alltid underhållande.
Titel Frågvis
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 11
Varför släpppa alla bra spel på en gång gång. Det har ju inte kommit nåt på sistone sen kommer allt
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-22
Inlägg 717
ReZnoR2K6 skrev:
Wartex skrev:

Tvärtom är det väl? Från och med C&C Generals så skulle de ju motverka denna "tankrush-taktik".
Nja, det var westwood det som började att stoppa tankrush-taktikerna i RA2. Där kunde man förlora hela sin tank arme om man inte hade andra units
Titel Proffs
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 1 872
Som någon skrev tidigare. Så många bra spel - och så lite tid.
Hoppas dock kunna testa ett demo på detta spel nångon dag.
Synd att man inte kan få betalt för att spela spel
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-20
Inlägg 1 973
Gen skrev:
Synd att man inte kan få betalt för att spela spel :p
Visst kan man få det.
Titel Proffs
Registrerad 2005-12-06
Inlägg 1 869
om man är spel recesent tror jag man kan få betalt 
Men den här trailern verkade nice då man fick höra mera ljud fx från spelet och så, skulle va nice o skaffa antingenpå torsdag eller till jul.
Titel Intresserad
Registrerad 2008-10-03
Inlägg 67
Kommer garanterat inhandlas!
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
seth:
Någonting säger mig att julhandeln står för dörren.. Kan ju bero på det..
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-25
Inlägg 120
HAHA! OOOH SNAAAP! Stormare haha fy fan..
Titel Proffs
Registrerad 2006-02-11
Inlägg 1 410
Hero_Swe skrev:
ReZnoR2K6 skrev:
Wartex skrev:

Nja, det var westwood det som började att stoppa tankrush-taktikerna i RA2. Där kunde man förlora hela sin tank arme om man inte hade andra units
Jasså? tyckte jag barade spammade Mammoth-tanks sen var det GG.
Titel Proffs
Registrerad 2006-07-01
Inlägg 1 231
Gött ännu ett spel att skaffa dagen innan jag ska på lan 
Dock kommer spelhösten att gå hårt på studiebidraget