FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Lolflakes
Titel Stammis
Registrerad 2009-02-13
Inlägg 598

Jag ska köpa det här spelet och det är inte för att jag tror det kommer bli årets bästa spel eller så men utan för att det har en map editor, något som de flesta spel idag saknar! Möjligheten att få spela sina egna och andras banor förlänger ett spel sååå mycket!

Kopplade spel:
Lifhen
Titel Nykomling
Registrerad 2007-11-30
Inlägg 4

ser ut som coop blir fight i en skolåda o inte i den stora værlden som anvænds i singleplayer. blir væl communityn som fixar det problemet med mapeditorn førhoppningsvis

Plimp
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-12-13
Inlägg 221

Jag tror det här kan bli bra!

spelaren123
Titel Intresserad
Registrerad 2011-10-13
Inlägg 74

Jag har nu blivit övertygad. Det här spelet ska köpas. :)

Sandman666
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-07-13
Inlägg 199

Lolflakes skrev:
Jag ska köpa det här spelet och det är inte för att jag tror det kommer bli årets bästa spel eller så men utan för att det har en map editor, något som de flesta spel idag saknar! Möjligheten att få spela sina egna och andras banor förlänger ett spel sååå mycket!

Testa ARMA-serien om du inte gjort det. Där kan du lägga hundratals timmar bara på egna och andras skapade banor.

ARMA är ju dock en mil-sim, Far Cry mer av...my little pony i jämförelse (fast jag gillar det också) :)

Lolflakes
Titel Stammis
Registrerad 2009-02-13
Inlägg 598

[quote="Sandman666"][quote="Lolflakes"]Jag ska köpa det här spelet och det är inte för att jag tror det kommer bli årets bästa spel eller så men utan för att det har en map editor, något som de flesta spel idag saknar! Möjligheten att få spela sina egna och andras banor förlänger ett spel sååå mycket![/quote]

Testa ARMA-serien om du inte gjort det. Där kan du lägga hundratals timmar bara på egna och andras skapade banor.

ARMA är ju dock en mil-sim, Far Cry mer av...my little pony i jämförelse (fast jag gillar det också) :)[[/quote]

Ja jag har Arma spelen. Vet att de har en mission editor och sen om man är proffs kan man göra helt egna landskap men så duktig är jag inte. Far Crys editor kommer nog bli lite mer lättarbetat men mer begränsad. Jag gillar båda speltyperna. Både realism och arkad - bara det finns en balans i det :)

Chnum
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 102

Blir ett köp mest för att köra co-op med mina polare men också för att det ser grymt ut. Hoppas bara det blir lika bra som 1an var :D .

Ankh
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 4 130

Co-op är i stort sett ALLTID roligt...får hoppas det blir roligt inte bara för att man kan köra coop, utan även för att spelet faktiskt är bra.

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-22
Inlägg 0

Ankh skrev:
Co-op är i stort sett ALLTID roligt...får hoppas det blir roligt inte bara för att man kan köra coop, utan även för att spelet faktiskt är bra.

Tror detta spel kommer bli riktigt bra så, du slipper nog oroa dig.
Återgår man till typ hur ettan var så kan det inte bli värdelöst.

Lowlife talibans
Titel Nykomling
Registrerad 2012-07-31
Inlägg 5

Vem säger nåt om en map editor ? De finns la inte med ?

chopper
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 228

Köper spelet för SP delen!

Rausner
Titel Stammis
Registrerad 2002-09-10
Inlägg 362

Left 4 Dead - Human mode?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 565 medlemmar online. 58 foruminlägg har postats idag.

FZ