Lawbreaker inte längre gratis

Robot
Lawbreaker inte längre gratis

Cliff Bleszinski sätter en prislapp på Unreal Tournament 2016.... vi menar Lawbreakers.

#epic-games, #unreal-tournament-2016, #lawbreakers


Medlem
Lawbreaker inte längre gratis

Så, blir detta en direkt konkurrent till nya UT(?) Skall bli intressant att se hur dom skiljer sig åt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bra beslut, F2P modell på Multiplayer shooters is a big no no

Medlem

Klart att man kan köra f2p-modell så länge man bara monetiserar kosmetiska grejer. Tydligen var det för litet planerade intäkter, eftersom man byter.

Följer spelet litet lätt, det var länge sedan fps-tider men det är ju så många som kommer just nu och försöker fånga in en.

Medlem
Skrivet av conthox:

Så, blir detta en direkt konkurrent till nya UT(?) Skall bli intressant att se hur dom skiljer sig åt.

Är inte detta mer åt Overwatchhållet?

Doom 4 och UT är väl mer i par?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av conthox:

Så, blir detta en direkt konkurrent till nya UT(?) Skall bli intressant att se hur dom skiljer sig åt.

Är inte detta mer åt Overwatchhållet?

Doom 4 och UT är väl mer i par?

Hmm. Jag såg lite på klippet igen. Känns långsammare än UT, men mer som UT än Overwatch. Men jo, Doom 4, UT och Quake har väl varit i samma genre. Även om jag knappt kommer ihåg om senaste spelet i sistnämnda serie kvalificerar sig.... kommer inte ihåg så mycket från det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ju mindre F2P i världen desto bättre. Har inte spelat ett enda spel som blivit bra eller bättre från att vara F2P.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Ju mindre F2P i världen desto bättre. Har inte spelat ett enda spel som blivit bra eller bättre från att vara F2P.

Dota2 ?

Medlem
Skrivet av Ferren:

Bra beslut, F2P modell på Multiplayer shooters is a big no no

Hur är det när man använder båda?

http://www.gamespot.com/articles/lawbreakers-may-offer-microt...

Medlem

Det tackar vi för, jag såg fram mycket mot det här spelet men gameplayvideon gjorde mig lite skeptisk, det går lite väl långsamt.

Medlem
1
Skriv svar