Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-30
Inlägg 22
Fan fick den där buggen som är näst längst ner när jag körde Dead center på expert med tre polare hade typ hållt på med den banan i 4tim typ.Surt sa räven.Men de e bra att dom ska fixa det nu jag körde på xbox 360 om de e nån som undrar
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 205
Jag gillar Left 4 Dead men eftersom jag får ont i de reumatiska fingrarna av att springa med T-board så avhåller jag mig från uppgradering till Left 4 Dead 2. Vore nice om man kunde styra sin person med gampade och sikta/klickdöda med musen. Som det är nu går det inte använda bägge sätten samtidigt utan antingen spelar man med gamepad eller T-bord/mus.
Någon som vett ett sätt att kunna använda både Gamepad och mus/T-board samtidigt?
Titel Frågvis
Registrerad 2006-08-22
Inlägg 27
Sweet patch 
@svendolph: Du kan binda om din gamepad i XPadder
Titel Kändis
Registrerad 2001-12-19
Inlägg 5 842
jag stör mig fortfarande på chargern, alltså ibland är man fan bara några cm ändå missar man helt o hållet.. blir galen räcker att dom ändrar ingenting efter du trycker charge så är allt åt skogen.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Alltid skönt med finslipning, blir nog att köpa det här väldigt snart.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 233
Bara att vi PC spelare får uppdateringen först gör mig helt varm inuti. Valve är äkta kärlek även om dem har gjort lite felsteg.
Titel Veteran
Registrerad 2009-04-11
Inlägg 601
Hehe, nu ser man att L4D1 är inget dem tänker värst på.
* Player controlled Special Infected are no longer forced to un-crouch and lock strafe when they crouch attack - Finns fortfarande i L4D1
* Fixed being able to hold crouch while incapped to get better weapon accuracy
- Finns också i L4D1
* Allow the survivor and infected to rotate the camera yaw while being attacked by a Charger or Smoker - Är inte säker, men jag tror att smokern har samma problem i L4D1.
Titel Frågvis
Registrerad 2006-07-09
Inlägg 24
svendolph skrev:
Jag gillar Left 4 Dead men eftersom jag får ont i de reumatiska fingrarna av att springa med T-board så avhåller jag mig från uppgradering till Left 4 Dead 2. Vore nice om man kunde styra sin person med gampade och sikta/klickdöda med musen. Som det är nu går det inte använda bägge sätten samtidigt utan antingen spelar man med gamepad eller T-bord/mus.
Någon som vett ett sätt att kunna använda både Gamepad och mus/T-board samtidigt?
http://www.splitfish.com/
Här har de en slags blandning mellan mus och handkontroll.
Personligen tycker jag att de ser väldigt lockande ut eftersom WASD ofta är bristande när man spelar t.ex. plattform- och äventyrsspel.
Titel Veteran
Registrerad 2006-07-28
Inlägg 646
De får bakläxa, chargerns hitboxar är inte ett dugg bättre än innan