FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Itchy1
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-10
Inlägg 170

Vill see skyrim och g.t.a V också på listan nintendo wii u har jag inga förväntingar för

Itchy1
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-10
Inlägg 170

Vill see skyrim och g.t.a V också på listan nintendo wii u har jag inga förväntingar för

Itchy1
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-10
Inlägg 170

eddie_m
Titel Frågvis
Registrerad 2012-09-04
Inlägg 41

Känns inte som det fanns några "must buy" titlar där inte, de bästa spelen finns/kommer till andra konsoler.

flyawaynille
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-08-20
Inlägg 218

Det kommer att bli ett Wii u premium på releasedagen och Mario Bros U. Det kan nog bli Zombie U också.

Raklödder
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 654

Vill se Skylanders Giants och Wipeout 3.

WRRRRR
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-03-21
Inlägg 171

de 3 mest efterlängtade Wii u spelen är alltså

Super Mario bros
ZombieU
AC3

Jag e till 99% säker att New Mario bros blir likadant som alla andra Mario Bros "nytålkningar" eller vad man ska kalla de, typ nya maps och lite nya grejer + att man lär klara det på en vecka.

ZombieU verkar vara helt okej, men inte värt att köpa en konsol för ett spel.

AC3 kommer ju till PC och alla andra konsoler

så jag fattar inte varför man skulle köpa en WiiU

bullen
Titel Frågvis
Registrerad 2012-09-15
Inlägg 40

Blev först förvånad över att se Wipeout 3 i listan, men kom sen på att det bygger på tv-programmet med samma namn, och inte på Sonys klassiska svävar-racer :P

abflex
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 207

Jag vill helst ha ett nytt Zelda.

Horniak
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-08
Inlägg 302

Hade gärna sett mer klassiska Nintendo titlar än samma titlar som finns till övriga konsoller. Det kommer väl med tiden, men men...

kultimat
Titel Nykomling
Registrerad 2012-09-27
Inlägg 3

Vet ni på FZ att en lista redan fanns på lanseringstitlar för Europa? Den fanns med på Nintendos offentliggörande av lanseringstitlar för nån vecka sedan (Nintendo Direct Wii U preview [40:34]). Så varför ska vi intressera oss en vecka senare för vad som kommer till USA? Jag säger detta: Sluta häng på Reddit och gör ert jobb. Jag hänger redan där så mycket att jag hoppas få läsa nyheter här på FZ som jag inte läst innan.

FuzioN
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-21
Inlägg 528

hahahah så jävla löjligt lovar alla dessa ner röstningar kommer ifrån PC mäniskor eller PS3/xbox spelare(nej jag tänker ej äga ett wii u hatar consoler har ägt själv egna en gång i tiden tills jag upptäckte pc:n och förstod mig på skillcurve och tyckte om competetive.

Men jag sitter fan inte och downvotar andra för dom spelar på ett xbox/ps3/wii u.

snälla fz bara ta bort downvote systemet: ha bara en upvote möjlighet please, fyller ingen funktion med dessa downvotes.

Vissa är så patetiska att dom säkert tom har flera konton som dom loggar in på när dom ej delar åsikt som dom och downvotar kommentarer.

Ja menar ge mig en anledning varför, ronin ska bli nervotad? eller rztrek? haha :P

OT: blir inget wi fölr mig men skulle jag vilja ha något utav dom spelen, så skulle det vara sonic och super mario bros.

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944

Är astaggad på Wii U, men jag ska nog vänta med recensioner (FZ, hoppas ni levererar :D ) på spelen innan jag köpeer något, In the meantime så får jag döda tid på nintendoland :)

baggso
Titel Trähatt
Registrerad 2012-05-09
Inlägg 147

@fuzion
Du verkar ju bry dig extremt mycket om dom där tummarna, back to FB...

Cladrius
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 182

Metroid och Zelda!

Hyndan
Titel Hemmavan
Registrerad 2001-12-08
Inlägg 198

Pikmin 3

flyawaynille
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-08-20
Inlägg 218

kultimat skrev:
Vet ni på FZ att en lista redan fanns på lanseringstitlar för Europa? Den fanns med på Nintendos offentliggörande av lanseringstitlar för nån vecka sedan (Nintendo Direct Wii U preview [40:34]). Så varför ska vi intressera oss en vecka senare för vad som kommer till USA? Jag säger detta: Sluta häng på Reddit och gör ert jobb. Jag hänger redan där så mycket att jag hoppas få läsa nyheter här på FZ som jag inte läst innan.

Så det du säger är slutet är att FZ endast ska skriva om något om det är omöjligt att hitta informationen någon annan stans? Blir lite fattigt på nyheter då.

Edit: Om du jämför listorna så ser du flera spel som tidigare stod i launch windows som nu är release titlar. Alltså är det inte samma lista.

kultimat
Titel Nykomling
Registrerad 2012-09-27
Inlägg 3

Ok, lite dumt att mena att nyheter på FZ inte ska ha förekommit någon annanstans. Det var snarare att jag uppfattade det som orelevanta nyheter, något som egentligen bara talar till amerikaner (därför kopplingen till Reddit som ockuperas mest av jänkare). Men om du säger att det finns nyheter jämfört med listan från tidigare, så blir det ju däremot mer intressant.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 148 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ