Titel Veteran
Registrerad 2003-07-24
Inlägg 959
Riktigt nöjd med TLAD, väl värt pengarna imo.
Titel Frågvis
Registrerad 2009-02-14
Inlägg 32
Jag är besivken på att när detta släptes så blev multiplayer läget lite skumt, iaf på free mode då man inte nu längre kan ha på friendly fire eller poliser. Även helikoptrarna är borta då.
Titel Storröjare
Registrerad 2004-07-13
Inlägg 4 737
grr... och och vid sidan av datorskärmen står min 360 och blinkar rött.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 1 807
Undrar vad nästa episod kommer att handla om..Italienska maffian perhaps, eller så får vi röka hasch i homebrew café med Badman och Little Jacob
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Kul i fall nästa episod handlar om en vanlig snut
. Eller en detektiv/spanare. Så klart ska han ju vara smutsig, fast han dödar folk som förtjänar det. Ungefär som "Handel med döden".
Annars var jag helnöjd med TLAD. Värt varenda krona.
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-06-12
Inlägg 115
Rykten säger att tredje delen kommer vara den där snubben som förstör diamantdealet på museet, uppdraget heter Unholy Trinity, när dom frågade nån Rockstar snubbe om detta på GTTV så sa han no comment.
P.S dom har cencurerat europeiska GTA iom TLAD, när man skjutit nån så blir det ingen blodpöl under dom när dom ligger ner, och när man tar en prostituerad in i bilen så kan man inte flytta på kamera vinkeln längre.
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-20
Inlägg 465
SuperTank skrev:
grr... och och vid sidan av datorskärmen står min 360 och blinkar rött.
Fick det med för några veckor sedan. Begärde reparation via xbox.com, UPS kom och hämtade och jag fick tillbaka en lagad konsoll efter 1 vecka!
Titel Storröjare
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 3 411
Quicken skrev:
P.S dom har cencurerat europeiska GTA iom TLAD, när man skjutit nån så blir det ingen blodpöl under dom när dom ligger ner, och när man tar en prostituerad in i bilen så kan man inte flytta på kamera vinkeln längre.
Det var väl en miss som råkade hänga med en uppdatering precis efter releasen av TLAD, men som fixades till relativt snabbt av Rockstar?
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692
TLAD är så jävla bra. Kommer lätt köpa nästa expansion!
Undrar hur mycket Microsoft tjänade på denna affär? Några extra 100 miljoner in på kontot?
Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2008-05-27
Inlägg 551
Hatar rockstar.. så jävla rövslickeri att de inte kommer till ps3
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 1 807
Quicken skrev:
Rykten säger att tredje delen kommer vara den där snubben som förstör diamantdealet på museet, uppdraget heter Unholy Trinity, när dom frågade nån Rockstar snubbe om detta på GTTV så sa han no comment.
Boooring..gillade idén om att nästa del kretsar kring en polis, kunde ha blivit något
Titel Storröjare
Registrerad 2008-03-24
Inlägg 2 919
TLAD är det överlägsna bästa DLC spelet
Riktigt bra var det
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 2 207
Jag är verkligen nöjd med mitt köp, och då har jag inte ens hunnit spela multiplayer än! Visst var det lite dyrare än annat dlc men oj vad mycket extra godis man fick för det priset.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
Ingen överraskning direkt att ett GTA IV DLC skulle sälja mest på Xbox Live liksom.
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-11
Inlägg 821
Hoppas Halo 3 ODST blir DLC också.
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-26
Inlägg 690
varför gör dom inget sått här till ps3 ???
Titel Nykomling
Registrerad 2009-03-12
Inlägg 2
FunnX skrev:
Hatar rockstar.. så jävla rövslickeri att de inte kommer till ps3

Håller verkligen med!! uselt att de inte kommit till PS3, trots allt är ju faktist GTA ett PS spel i grund o botten.
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-26
Inlägg 690