telison skrev:
Alla som vill fortsätta spela i framtiden får nog helt enkelt vänja sig vid att det kommer finnas ett antal digitala distributionstjänster att välja bland. Och det kommer nog inte vara så utopiskt att alla spel finns i alla kanaler.
Och att kategoriskt välja bort spel på grund av distributionskanal kan nog bli en jobbig väg att vandra. Men, men folk har gjort dummare saker för att hålla hårt i sina principer.
Bra skrivet.
Om jag förstått rätt så får Valve pengar för andras spel i och med att de säljs via Steam och då förvånar det mig inte att de andra börjar med eget.
Anledningen till att jag ogillar tjänster som Origin och Steam är att de för mig är helt onödiga, men jag förstår varför många vill ha sina spel samlade på samma ställe.
Jag gillar plastförpackningar
qun0 skrev:
Cane skrev:
Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?
Ja varför folk ogillar origin kan vara för det är rent skit, dock offrar jag mig att använda det för att lira bf3 på brorsans användare då han själv inte spelar längre.
Nu får du eller andra tycka jag är en jäkla "taskskalle" som ogillar det men jag kommer hålla mig vid min åsikt och ingen kan få mig att ändra den synen på Origin
Du är definitivt ingen "taskskalle" om du ogillar något, då alla tycker olika, men om du inte skriver varför, så framstår det för mig som om du helt enkelt ogillar det för "ogillandets skull".
Ledsen att jag låter lite tjatig.