Kan lika gärna uppdatera historian ytterliggare.
http://kotaku.com/5525814/modern-warfare-develope
rs-seek-half-a-billion-in-activision-suit-update
Verkar som att runt 40 personer på Infinity Ward stämmer nu Activision på en halv-miljard dollar för att ha undanhållit löner och bonusar för att se till att de anställda stannar kvar på Infinity Ward.
Saknas bara att Herbert kommer in och försöker desperat försvara Activision med att "West och Zampella gjorde avtalsbrott. D: Allt är Infinity Wards fel!".
Fråga: Helt okej att Activision behandlar sina anställda som skit, men när någon rebellerar och drar upp en röst emot detta så är det fel och "avtalsbrott"?
Herbert skrev:
Activision kommer att klara av detta galant. Dom har kvar hela Treyarch som är betydligt bättre utvecklare än Infinity Ward.
Det roliga är att RE kommer sluta på samma sätt som IW slutade. Vissa borde bara sluta för gott istället för att tro att man är någon sorts kreativ spelgud.
Allvarligt talat Herbert, kan inte du dra ner i en liten grop och kela med dina ekonom kompisar utanför denna diskussion? Eller måste jag dra fram den här bilden och påstå att det är du i din true form?

Treyarch bättre än Infinity Ward? PFFF HAH, du får mig att le och skratta med dina ekonom fasoner. Säg vilka spel som Treyarch har gjort som varit bra?
http://en.wikipedia.org/wiki/Treyarch
Hm? 1 i bästa fall, CoD 5: World at War, och det var i princip byggt på hela CoD4 motorn och dragen i efterkälken av CoD4s succé, men det var tillbaka till det som de flesta av oss hadde hoppats på att få slippa, nämligen Andra Världskriget.
READON skrev:
Så jävla löjligt av er på FZ att säga hur fail Modern Warfare 2 var bara för att det hade matchmaking. Om vi räknar bort matchmaking så var Modern Warfare 2 ett riktigt bra spel... Om Modern Warfare 2 hade haft dedikerade servrar så skulle ni inte haft så mycket att gnälla över längre.
Måste vi gå igenom det här igen?
Från tidigare tråd:
Keasar skrev:
READON skrev:
Så himla löjligt med alla Infinity Ward hatare bara för att Modern Warfare 2 hade matchmaking... Modern Warfare 2 är ett extremt bra spel bortsett ifrån matchaking...
Extremt bra spel, bortsett från matchmaking, ingen modsupport, dåligt skriven och sammanhållen story, ointressanta karaktärer, fuskare i multiplayern, IW.NET, Activision. Ja, rätt bra spel antar jag?