chopper skrev:
Tror du verkligen på smörjan du skriver här.
...
En sak som verkligen behöver sin förklaring är : "Har du slutat att slå din fru?" vad har den meningen med att du är en spel piratare. Att skriva nedsättande kommentarer om mig rättfärdigar inte ditt beteende.
Om du inte förstod varför jag skrev så kanske du ska kolla vad du skrev först:
"Är du verkligen gammal nog för o stå för ditt lama inlägg."
Om jag svarar "ja" betyder det att mitt inlägg är lamt.
Om jag svarar "nej" betyder det att jag jag inte kan stå för mitt inlägg.
Alltså presenterar du ett scenario för mig där jag har två alternativ, och oavsett vad jag väljer är det på något vis dåligt. Därav parallellen till den klassiska repliken "har du slutat att slå din fru?". Förstår du vart jag försöker komma? Jag menar alltså inte att du slår eller har slagit din fru på riktigt, utan texten anspelar på det orimliga i ditt resonemang.
chopper skrev:
Du är o förblir en patetisk snål tjuv som förväntar dig att andra ska fixa dina problem. Ta ditt ansvar o väx upp !
Piratkopiering är inte det samma som stöld, därför kan jag omöjligen vara en tjuv enbart pga. det. Har du överhuvudtaget kollat upp hur stöld definieras enligt lagboken, eller säger du bara saker för att det känns bra?
Förstår inte riktigt vart du försöker komma med att andra skulle fixa mina problem. Jag fixar ju mina egna problem med hjälp av piratkopiering.
Ingen demoversion? Svaret är piratkopiering.
Jobbigt DRM? Svaret är piratkopiering.
Ta backup på spelskivor? Svaret är piratkopiering (eftersom man nu inte får kringgå kopieringsskydd även om det är för personligt bruk så klassas det som piratkopiering).
Där ser du att jag löser mina egna problem. Aldrig har jag bett någon annan om hjälp.
chopper skrev:
O detta är bara så fjortis "Piratkopiering är inte det samma som stöld."
Lägger min energi på vettigare svar än att underhålla dina fjortis kommentarer här.
Du är helt enkelt dum i huvudet!
På vilket sätt är det uttalandet "fjortis"?
Det jag skriver kan bevisas väldigt enkelt, och jag använder lagboken som källa.
På vilket sätt är jag dum i huvudet? Du har haft ungefär 5 försök på dig nu att försöka komma med ett enda argument som inte är ett personangrepp eller ett känsloargument. Du har inte heller svarat på allt jag skrivit utan enbart valt den enkla vägen, dvs. att ignorera det som du inte kan svara på och sedan bara öst på med lite personangrepp.