Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 3 872
Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-30
Inlägg 330
värsta playstation grafiken!
Titel Stammis
Registrerad 2004-10-23
Inlägg 533
KlosterKatten skrev:
Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.
Står ju i artikel-texten.
Titel Intresserad
Registrerad 2010-01-27
Inlägg 72
Ni fattar väl att det är menat som ett skämt, det är iaf vad jag antar att personen menar med artikeln. Att konsolen ligger så långt bakom är ju skrattretande haha!
Titel Proffs
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 500
Som en annan sa, skriv för in i helvete att det är till XBOX360
Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg
Titel Nykomling
Registrerad 2012-07-16
Inlägg 4
haha, ja för det finns ju inte ett sånt filter....
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
Jag har länge velat ha kategoriikoner vid nyheterna (helst i rubriken) så att man vet vad det är för nyhetstyp och vilken plattform det tillhör.
Jag trodde som många att det var den efterlängtade patchen till PC som släppts i förtid, men det var det inte...
// edit
qrasch skrev:
haha, ja för det finns ju inte ett sånt filter....
Problemet är ju att om MineCraft kommer till både PC och X-box, man har båda plattformarna men man spelar bara MC till PC. Sedan kommer nyheten om MC till X-box, då ser man nyheten till "fel" plattform.
// edit igen
Det går bara att filtrera på en plattform i taget, har man två plattformar så måste man visa alla, eller en i taget, som båda är lite omständigt.
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 500
totte1015 skrev:
Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg
Det har man kunnat gjort bra länge....
Titel Proffs
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 500
Neatherblade skrev:
totte1015 skrev:
Hur?
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 468
totte1015 skrev:
Neatherblade skrev:
totte1015 skrev:
Hur?
Du ser de där små "flikarna" uppe i högra hörnet utav sidan? Där har du en röd som det står PC på. Klicka på den och VOILA! du ser nu bara nyheter som är relaterade till PC-spel. Den funktionen har funnits väldigt länge här på FZ

var så god!
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 731
Fan vad folk är lata, att ni inte orkar trycka på filtret själva o välja en plattform i taget... -.- ni ska ta allt för givet idag...
Titel Proffs
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 500
Scream112 skrev:
totte1015 skrev:
Neatherblade skrev:
totte1015 skrev:
Hur?
Du ser de där små "flikarna" uppe i högra hörnet utav sidan? Där har du en röd som det står PC på. Klicka på den och VOILA! du ser nu bara nyheter som är relaterade till PC-spel. Den funktionen har funnits väldigt länge här på FZ

var så god!
Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 468
totte1015 skrev:
Scream112 skrev:
totte1015 skrev:
Neatherblade skrev:
[quote="totte1015"]Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg[/quote]
Hur?

var så god!
Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ
Köper du enbart sportbladet när du bara vill läsa om sporten? Eller måste du inte köpa aftonbladet då den ingår med den?

Men visst vore det en hygglig funktion att kunna välja i sin profil vad man önskar nyheter till. Men då missar man samtidigt när det ändå är stora intressanta saker som sker.
Själv har jag mina preferenser, men ibland är det ändå skönt att läsa om hur det går för utvecklingsländer, eller när det varit en tsunami någonstans, så känns det bra att även få höra om det, trotts att allt jag egentligen bara vill läsa är sport!
Därav väljer jag aldrig bort någon kategori utav nyheter på FZ.se för ibland så är det ändå intressant att läsa vad som händer på andra plattformar än den jag mest föredrar.
Titel Stammis
Registrerad 2004-10-23
Inlägg 533
totte1015 skrev:
Eller så kan du... lägga till
http://www.fz.se/plattform/pc som favorit, eller göra som startsida? Bara en tanke.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-21
Inlägg 132
Herregud va gnälliga folk är, bara klagar pa andra människor hela tide... *host
Titel Noob
Registrerad 2011-01-08
Inlägg 23
KlosterKatten skrev:
Allt för att få lite fler tittare på artikeln, börjar adoptera från aftonhoran
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490
Jag tycker FZ ska gå tillbaka till färgade nyhetsrubriker beroende på vilken plattform nyheten är för. Det var mindre förvirrande då.
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124
totte1015 skrev:
Som en annan sa, skriv för in i helvete att det är till XBOX360
Häng inte på en spelsida som tar upp sådant då, håll dig till pcgamer.
EDIT: Samt pröva denna:
http://www.fz.se/plattform/pc
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124
Jooh4n skrev:
KlosterKatten skrev:

Annars står det i underrubiken att det gäller 360 versionen. Läs innan du klickar!
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 468
Jooh4n skrev:
KlosterKatten skrev:

Så töntigt inlägg.
ALLA tidningar, tidskrifter, nyhetssidor osv. gör ju på detta vis. är ju inget konstigt, faktiskt fullt naturligt. Att mena på att de härmar aftonbladet är bara trångsynt.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-06
Inlägg 185
trodde först det var en stor patch för pc
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
darkthunder skrev:
totte1015 skrev:
Eller så kan du... lägga till
http://www.fz.se/plattform/pc som favorit, eller göra som startsida? Bara en tanke.
Fast som jag skrev i ett tidigare inlägg. Om man har två plattformar då? Då måste man gå in på respektive flik, eller visa alla iaf.
Till FZ-crew:
Det finns ju en inställning i profilen där man anger vilka plattformar man har, varför är inte den kopplad till nyhetssidorna?
Titel Frågvis
Registrerad 2012-04-13
Inlägg 39
Jag tycker titeln är lite för tydlig, den borde vara:
"Massiv patch ute nu."
tänk vad många views och reklamintäkter det hade blivigt!
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944
Skönt att dom tog bort herobrine , började bli så less på att se han överallt
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124
eld skrev:
"Massiv patch ute nu."
ja för då visste ju ingen vilket spel det gällde så alla som var sugan på någon form av patch skulle kolla, bra journalistik där!
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
uberpwnage2.0 skrev:
eld skrev:
"Massiv patch ute nu."
ja för då visste ju ingen vilket spel det gällde så alla som var sugan på någon form av patch skulle kolla, bra journalistik där!
Det var inte så att det var skrivet med glimten i ögat? :P
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-21
Inlägg 1 220
totte1015 skrev:
Scream112 skrev:
totte1015 skrev:
Neatherblade skrev:
[quote="totte1015"]Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg[/quote]
Hur?

var så god!
FZ HAR påbörjat ett plattformsfilter men de kom nog av sig? (inget plattformsfilter däri)
Hur annars tolkar man detta:
Ditt konto
E-postcenter
__Prenumerera på nyhetsbrev och få en översikt över dina bevakade spel, företag och forumtrådar.
______________Ska du på semester? Då kan du tillfälligt stoppa alla utskick så att du inte blir spammad i onödan.
Preferenser
__.Ändra vilka plattformar du vill ha information om och andra visningsalternativ.
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-21
Inlägg 644
Skit i att skriva vilken plattform det är till och ffa vilket spel det är, så kan folk få tro vad de vill innan de klickar på fliken, jösses vad trafiken skulle öka. Win!
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
Tobbe skrev:
FZ HAR påbörjat ett plattformsfilter men de kom nog av sig? (inget plattformsfilter däri)
Hur annars tolkar man detta:
Ditt konto
E-postcenter__Prenumerera på nyhetsbrev och få en översikt över dina bevakade spel, företag och forumtrådar.
______________Ska du på semester? Då kan du tillfälligt stoppa alla utskick så att du inte blir spammad i onödan.
Preferenser__.Ändra vilka plattformar du vill ha information om och andra visningsalternativ.
Jo, precis. Det var det jag skrev i mitt inlägg ovan.
Titel Veteran
Registrerad 2005-10-16
Inlägg 912
uberpwnage2.0 skrev:
Jooh4n skrev:
KlosterKatten skrev:

Annars står det i underrubiken att det gäller 360 versionen. Läs innan du klickar!
Nu spelar inte just den här frågan någon roll för mig (gillar att se alla nyheter), men kör man med RSS-feeds så syns inte mer än rubriken. För mig åtminstone, det kan mycket väl variera mellan olika RSS-läsare.