Titel Hemmavan
Registrerad 2007-05-30
Inlägg 140
Hm. Menar herrn inte mer färglös variant? Noiren kännetecknas väl av just färglöshet?
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
Falckiee skrev:
Hm. Menar herrn inte mer färglös variant? Noiren kännetecknas väl av just färglöshet?

Ja, så klart. Tack för påpekandet, artikeln är uppdaterad.
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 070
Kanske vore på sin plats att släppa en rejäl patch innan man börjar pumpa ut dlc..
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 1 160
Som att ett tropiskt paradis egentligen blir noir av att man fipplar lite med färgerna.
Dock är det en trevlig idé.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-03
Inlägg 259
Nice ide! Jag diggar sådant. Denna spel är super bra!
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-09-16
Inlägg 281
kebbe skrev:
Kanske vore på sin plats att släppa en rejäl patch innan man börjar pumpa ut dlc..
haha, multiplayer är bedrövlig på ps3 iaf. man kan ramla igenom marken och liknande.
Så har inte amerikanerna fått den senaste patchen heller, så att det går inte att lira med dom vilket är väldigt tråkigt då större delen av klanen är amerikaner.
Titel Intresserad
Registrerad 2010-10-27
Inlägg 56
Ser helst det här som en patch, men jag skulle lätt ge en tia eller två för att kunna köra igenom en helt storydöd och cutscene fri kampanj. Det skulle förmodligen ge mig orken att köra spelet ytterligare en gång eller två.
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 657
Jag saknar verkligen den här "Max Payne och Max Payne 2" känslan.
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 244
Film noir (franska för "svart film") är en subgenre inom thrillerfilmen, och avser en kategori svartvita filmer, framför allt kriminalfilmer, från 1940- och 1950-talen.
Min misstanke är att deras tolkning är bajsbrunt filter, med svaga färger,
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 394
Undra om det här tar bort den förjävliga "fylle-effekten" som går igenom hela spelet?! Har nog aldrig varit så irriterad över massa småskit i ett spel som detta.
Vill ha tillbaka pengarna jag köpte skiten för!