FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
McKinley
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-09
Inlägg 250

Grafiskt har jag högar förväntningar men utan några som helst ingame klipp kan man väl knappast ha några riktiga förväntningar.

SWEBarb
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-19
Inlägg 2 433

Förra var ju en katastrof, inget kommer ändå slå Mohaa. Blir bara en kass Cod ripoff och inget annat.

Friberg
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996

"Warfighter" haha! Ett bättre namn hade inte varit fel.

Typhor
Titel Veteran
Registrerad 2011-03-12
Inlägg 886

Ska bli intressant att se vad Danger Close väljer att göra med MP delen. sedan är jag glad att Dice inte är med längre, de borde fokusera på att fixa ett Bad Company 3

saru
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 589

Jag tycker Medal of Honor fått oförtjänt mycket kritk. Singleplayer var dock inte bra, det håller jag med om. Men multiplayer hade jag riktigt roligt med. Det var skön omväxling från t.ex Bad Company 2. Har ju släppts betydligt sämre spel än så.

Hur som helst, är nyfiken på vad de kokar ihop denna gång =)

kivi
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 241

#4 Nej de ska fixa ett Mirror's edge 2!!

NympH
Titel Veteran
Registrerad 2004-01-10
Inlägg 647

My prediction: FLOPP

Ladestam
Titel Veteran
Registrerad 2009-05-01
Inlägg 1 168

Harregud sikket namn :P

Lolflakes
Titel Veteran
Registrerad 2009-02-13
Inlägg 641

Fantasifullt namn!

Digu21
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 415

Snälla inte mer av dessa Modern day shooters. Jag vill se nytt, ny skapande. Ok gör dem ett Rts/Fps modern day shooter med stora taktiska inslag hade inte varit fel..

bent toe
Titel Veteran
Registrerad 2009-09-11
Inlägg 839

Rådiggade första spelet.. riktigt coolt. Blir ett köp oavsett betyg.

Mjauv
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-25
Inlägg 1 127

Jag har höga förhoppningar! Tycker förra MOH var underskattat även om det inte är lika bra som Airborne.
Om de bara vågar avvika lite från COD-normen och förlänger kampanjen så... I'm on!

raefzm88
Titel Storröjare
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 916

Blir förmodligen exklusivt till origin. Nej tack isf.

jimmpy
Titel Frågvis
Registrerad 2010-10-22
Inlägg 16

bara de inte bestämmer sig för att pumpa ut en ny version varje år så är jag nöjd :)
visserligen börjar man änna bli lite trött på modern krigsföring nu, vill gärna se något annat så man får lite variation

McKinley
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-09
Inlägg 250

Jag vill ha tillbaks MOHAA och inte minst M1 Garand

PcGamer
Titel Storröjare
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 3 177

När det kom var det bland de bästa spelen som gjorts, Call of Duty var dock det spel som MoH borde ha varit och personligen anser jag det första CoD var ett av de bästa spelen som gjorts som bygger på WW2 eran. Dagens Call of Duty spel har helt gått ifrån det jag gillade med första spelet, samma sak verkar även hänt med MoH. Ett nytt MoH som hämtar inspiration från det första spelet och det första CoD hade varit grymt. Cirkeln är ju för övrigt sluten, de som lämnade EA för att slippa göra spel på samma IP är ju nu tillbaks hos dom, ska bli intressant att få mer info om det spelet.

PredaKing
Titel Frågvis
Registrerad 2003-09-28
Inlägg 19
Juel91
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-07-03
Inlägg 447

Intressant. Ettan var okej, samma kvalité som ett cod game typ. Hoppas dom försöker distansera sig från cod istället och går med en kanske mer realistisk route med öppnare kampanj och en annorlunda MP upplevelse.

Juel91
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-07-03
Inlägg 447

Digu21 skrev:
Snälla inte mer av dessa Modern day shooters. Jag vill se nytt, ny skapande. Ok gör dem ett Rts/Fps modern day shooter med stora taktiska inslag hade inte varit fel..

Nånting jag personligen tycker skulle funka riktigt bra att blanda vore battlefield/world in conflict. Några är commanders medans resten är fotsoldater/förare. Skulle kunna vara riktigt intressant imo.

Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 425

Ska spelet använda Frostbite 2.0 så tänker jag avvakta och kolla upp rapporter från andra spelare...med tanke på hur jäkla stabilt Battlefield 3 flöt på pc ;)

Menige_Erik
Titel Spelar på easy
Registrerad 2011-11-27
Inlägg 192

Vet inte om det är bestämt att det ska var någon viss tidålder, men om dem gör det till ett andra världskriget spel är det iallafall för mig ett givet köp. Sen tror jag det går bättre om dem gör det så också, börjar bli lite tröttsamt med nutid fps.

Grumbledock
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 754

Jag misstänker att även denna gång kommer det att bli en "CoD utmanare" aka en CoD klon fast nu med snygg grafik, då EA desperat försöker få Frostbyte 2 att vara värd utvecklingskostnaden.
Kan alltid hoppas att "nya" utvecklare vågar göra ett bra spel, då Dice medvetet sänkte det för att inte riskera Bf3, men då EA styr så tvivlar jag.
Hoppas kan man ju alltid iaf ^^

Everchange
Titel Stammis
Registrerad 2008-06-04
Inlägg 306

"Warfighter"... Kunde lika gärna döpt det till "Warriors of War"

SteelStrike66
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-11-16
Inlägg 91

WW2 med Frostbite2 vore härligt :)
Bara spelmotorn är optimerad då, kan fortfarande inte spela mitt BF3 (dock funkar alla andra AAA-titlar på datorn) så MW3 har varit bra plåster på såren denna vinter, grymt spel!

swordfish
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-07-06
Inlägg 245

Finns det cod 1 eller 2 public servrar fortfarande? Vill spela ett spel där det krävs extremt mycket mer skill & teamwork mot vad dagens bf3/mw3 kräver.

Augustus
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 371

Japp. Gillade absolut ettan!

Friberg
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996

Augustus skrev:
Japp. Gillade absolut ettan!

Om du menar förra spelet så var inte det ettan.

asdfg
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 1 821

Åh vilket bra namn på ett spel!!!!!!!!!!! :P

Redstar
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-01
Inlägg 691

Som i Simpsons när Homer döper om sig till Max Power efter att de förlöjligat hans namn i serien "Police Cops".

ingen aning
Titel Stammis
Registrerad 2010-11-01
Inlägg 328

sämsta namnet på länge

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 143 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ