FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
PaperPlane
Titel Intresserad
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 69

Blev faktiskt imponerad. Ingen skit musik som de brukar vara i vissa trailers nu för tiden heller.

73mpl4R
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 851

Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 451

73mpl4R skrev:
Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

Ja, det blir riktigt intensivt, så var det i förra MoH, men det var riktigt kul.

Jag har förbokat, ska bli spännande.

Robban1993
Titel Nykomling
Registrerad 2012-10-17
Inlägg 3

Ser grymt ut , Har också bokat det :)

krqkan
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 251

Har förhandsbokat på Origin, gud vad jag länktar ^^ Inte kännt såhär inför ett spel på länge :P

Makarov
Titel Intresserad
Registrerad 2009-12-23
Inlägg 61

Känns som ett bättre alternativ än CoD om man vill ha snabb aktion på mindre kartor (jämfört med BF3), blir nog ett köp så småningom. :)

siZe
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-04
Inlägg 215

Bra trailer faktiskt!

Maddazz
Titel Intresserad
Registrerad 2007-02-15
Inlägg 79

Gött, kommer bli ett köp!

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431

Är bokat :P ohh denna väntan

Biggles
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-23
Inlägg 147

Det blir en trevlig liten bubblare att ägna sig åt när man tar sig en paus från BF3 :)

Sockerpaj
Titel Nykomling
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 4

Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 451

Jag förbokade mitt ex. på www.wowhd.se - billigt och bra.

doie331
Titel Frågvis
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 25

Helvete, Köpte på en annan sida sockerpaj men paypal.. Får en key den 25, Men kan jag ta tillbaka pengar på paypal? Och liksom "ge" tillbaka Cdkeyn ? (även fast jag egentligen inte fått den ännu.. Kan man liksom Ångra sig med paypal?

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431

Sockerpaj skrev:
Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

Gahh den har jag missat :( Ajja gav typ 300 för det så är väl typ samma.

73mpl4R
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 851

walter_iego skrev:
73mpl4R skrev:

Ja, det blir riktigt intensivt, så var det i förra MoH, men det var riktigt kul.

Jag har förbokat, ska bli spännande.

Ja, ska bli kul att testa.

Sockerpaj
Titel Nykomling
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 4

Qvisten skrev:
Sockerpaj skrev:

Blir typ 249kr med 50% off =) 300 är helt klart bra pris för en sådan titel som Warfighter! Ska bli skoj,trailern såg najs ut!

Jinxswe
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 306

Redan förhandsbokat :D

Propy
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 1 083

73mpl4R skrev:

Med en viktig skillnad: man kan vara svensk!

Thane
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2007-05-23
Inlägg 4 826

73mpl4R skrev:

Håller med helt!

Testade betan och jag tycker faktiskt att Close Quarters till BF3 är bättre.

Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 293

Spelet ser kul ut på trailers och jag övervägde att skaffa spelet, sen såg jag beta gameplay på youtube när Robbaz spelade...då såg det inte särskilt imponerande ut längre.

Blir nog att pröva spelet ifall en kompis skaffar det innan jag funderar på att skaffa det, ananrs får det vara

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431

I stort sett verkar all gameplay på youtube vara 360 versionen. Hoppas nu pc versionen bli finfin :P

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431

Sockerpaj skrev:
Qvisten skrev:
Sockerpaj skrev:

Blir typ 249kr med 50% off =) 300 är helt klart bra pris för en sådan titel som Warfighter! Ska bli skoj,trailern såg najs ut!

Ja men det kan jag leva med :P Man har gått på så många nitlåtter genom åren med spel så man är härdad :P Tror nog det är värt 300 så :)

Sockerpaj
Titel Nykomling
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 4

@Qvisten Hahah så sant så sant xD blir nog fan fin fint! :D

Jinxswe
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 306

Qvisten skrev:
Sockerpaj skrev:
Qvisten skrev:
Sockerpaj skrev:

Ja men det kan jag leva med :P Man har gått på så många nitlåtter genom åren med spel så man är härdad :P Tror nog det är värt 300 så :)

Fick limited för 280 kr så jag är nöjd :) och då tog jag inte genom bf3 grejen

Sockerpaj
Titel Nykomling
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 4

Det är ju najs,var beställde du det ifrån? :o

Idono
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-15
Inlägg 750

Bara en fint ihop snickrad trailer.
Visar bara att MoH är en klon. Spelet kommer bli lika skit då det är Frostbite som ligger under huven. Och alla med vettig logik och lite mer tävlings inriktad känsla vet att Frostbite alltid kommer medfölja vissa saker.

1. Dålig nätkod som orsakar hejdlös delay.
2. As många buggar.
3. Ingen synkroniserad spel värld. (Objekt som finns på en persons skärm med är helt borta från någon annans, som blockerar en spelares vy och tillåter den andra att få otroliga fördelar.)

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431

Idono skrev:
Visar bara att MoH är en klon. Spelet kommer bli lika skit då det är Frostbite som ligger under huven. Och alla med vettig logik och lite mer tävlings inriktad känsla vet att Frostbite alltid kommer medfölja vissa saker.

2. As många buggar.
3. Ingen synkroniserad spel värld. (Objekt som finns på en persons skärm med är helt borta från någon annans, som blockerar en spelares vy och tillåter den andra att få otroliga fördelar.)

Kan hålla med om att det inte är perfekt, men dock svårt att slå den motorn med tanke på så mycket den klarar av och snyggt det är.
Smaken är som vanligt som baken, men tar hellre frosbite motorn än IW engine fast den är mer optimerad. Dock har den funnits en jäkla massa år. Ge Frostbite lite mer tid så jäklar i det.

Jinxswe
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 306

Sockerpaj skrev:
Det är ju najs,var beställde du det ifrån? :o

www.g2play.net

Sen får man 1.5% rabatt om man skriver ett omdöme. Sen hade jag lite extra poäng där så fick någon krona billigare
Dock har dom höjt priset nu

Idono
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-15
Inlägg 750

Qvisten skrev:
Idono skrev:

2. As många buggar.

Kan hålla med om att det inte är perfekt, men dock svårt att slå den motorn med tanke på så mycket den klarar av och snyggt det är.
Smaken är som vanligt som baken, men tar hellre frosbite motorn än IW engine fast den är mer optimerad. Dock har den funnits en jäkla massa år. Ge Frostbite lite mer tid så jäklar i det.

Ge frostbite mer tid? Skämtar du eller? Motorn har haft 4 år på sig, ända sen Bad Company. Alla problem och fel som har funnits sen Bad Company är fortfarande där. Dålig nätkod, dålig optimering, sämst hantering av kontroller, dålig hit detection, sämst fysik, osv. DICE har ingen som helst avsikt att fixa något av det. Dem fejkar bara intresse i communityns rop. Så länge dem får sina pengar så bryr dom sig inte.

Vill du se bra spelmotorer så kan du kolla på Cryengine 1-3. Source, Unreal Engine, Essence Engine. Det är bra spelmotorer. Stabila, pålitliga och verkligen inte dyra licens härvor som frostbite.

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431

Idono skrev:
Qvisten skrev:
Idono skrev:

2. As många buggar.

Ge frostbite mer tid? Skämtar du eller? Motorn har haft 4 år på sig, ända sen Bad Company. Alla problem och fel som har funnits sen Bad Company är fortfarande där. Dålig nätkod, dålig optimering, sämst hantering av kontroller, dålig hit detection, sämst fysik, osv. DICE har ingen som helst avsikt att fixa något av det. Dem fejkar bara intresse i communityns rop. Så länge dem får sina pengar så bryr dom sig inte.

Vill du se bra spelmotorer så kan du kolla på Cryengine 1-3. Source, Unreal Engine, Essence Engine. Det är bra spelmotorer. Stabila, pålitliga och verkligen inte dyra licens härvor som frostbite.

Håller i det stora med dig men kan inte hjälpa att jag älskar att man kan ta sönder byggnader osv + att jag tycker det ser bra ut och flyter bra i alla fall hos mig.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 623 medlemmar online. 44 foruminlägg har postats idag.

FZ