Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-10-20
Inlägg 278

spelet blev en stor besvikelse...

Titel Proffs
Registrerad 2005-06-22
Inlägg 1 429

Jaså blev det verkligen det?

Det sa man om ettan också men jag gillar ettan SKARPT! Har inte provat tvåan själv.

Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550

Spelet var bra men det var liksom exakt samma som första spelet ju inga större förbättringar.

KoP
KoP
Titel Storröjare
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 559

Cedric skrev:
Jaså blev det verkligen det?

Det sa man om ettan också men jag gillar ettan SKARPT! Har inte provat tvåan själv.

Det får stå för honom och hans personliga smak. Själv älskar jag Fable 2. Och gillade du ettan så är det ju inte helt omöjligt att du skulle gilla tvåan. :)

Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-05-05
Inlägg 7 413

Hardboiled15 skrev:
Spelet var bra men det var liksom exakt samma som första spelet ju inga större förbättringar.

Är du hög?

Spelet innehåller grunden från ettan men en jäkla massa grejer har ändrats, till det sämre för det mesta iofs. :(

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-10-20
Inlägg 278

efter att ha råspelat oblivion så känner man sig extremt instängd i detta spelet, friheten är A och O i rollspel imo.

Pooslice
Titel Proffs
Registrerad 2002-08-16
Inlägg 2 272

Tycker Fable 1 va sjukt bra. Tyckte tvåan tog ettan, och gjorde de dåliga delarna bättre. Fortfarande rätt mycket mer jag ville se i spelet, men Fable två var ju ändå riktigt bra.
Storyn i ettan tyckte jag va bättre, men tvåans smågrejer med jobb och fastigheter och sånt var ju förbättrat i tvåan. Inte ett 5/5 spel, men verkligen ett 4/5.

WolfGrin
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-30
Inlägg 142

Trevligt......hoppas jag kan slösa mina 433 miljoner guld på nåt då det börjar bli löjligt mycket.

Haisty
Titel Stammis
Registrerad 2007-08-25
Inlägg 391

Jag tyckte det va rätt kul, fast ni är ju pr0's ajustja.

Gäst

Hur coolt vore det inte om de släppte ett "See the future"-uppdrag gratis, och så var "framtiden" man fick se lite klipp ur ett kommande DLC-paket som man måste betala för?

Fatta sjyst PR.

Titel Veteran
Registrerad 2007-11-10
Inlägg 710

gillade fable men kommer nog inte att köpa detta. främst för att det andra tillägget var helt värdelöst.

Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692

För kort spel, dåligt slut.

Jag vill ha flera utmaningar, möta flera monster.

:D

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 500 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter