Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Neatherblade
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788

Gör något nytt istället...

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

är förvånad att microsoft inte kopierade singstar tidigare

Titel Veteran
Registrerad 2007-07-13
Inlägg 695

Copycat...

btw så tycker jag inte att de tär roligt att sjunga :)

Titel Veteran
Registrerad 2002-02-14
Inlägg 671

Att det ska ta Microsoft 4år att kopiera Singstar är ju inte så starkt jobbat...
Kan dem inte ta och lägga lite mer krut på Fable 2 istället så att det blir spelet som dem snackar om, och att dem kanske kan släppa det i år.

Gäst

Ohh ytterligare ett par sätt att skämma ut sig på fyllan. Nu är det inte min ultimata sångröst som räknas, utan mina höftrörelser!

Well, kul för dom som inte har en ps2 eller ps3a. Och vill ha sånt här själv plågeri.

Boomer
Titel Storröjare
Registrerad 2006-07-16
Inlägg 3 688

Yay. Äntligen! :D

Gäst

Ni som whinar om "kopior" etc.. För helvete, vet ni ens hur marknaden för varor och tjänster fungerar? Man tillhandahåller det kunden vill ha. Nuff said.

Titel Proffs
Registrerad 2006-02-11
Inlägg 1 451

xhosa skrev:
Ni som whinar om "kopior" etc.. För helvete, vet ni ens hur marknaden för varor och tjänster fungerar? Man tillhandahåller det kunden vill ha. Nuff said.

Exakt, om MS tror att dom förlorar kunder på att inte ha ett liknande spel är det ju bara dumt att inte göra nåt som mättar den publiken.

Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692

Väldigt roligt! :) Detta blir ett köp att skaffa eftersom jag "älskar" att sjunga överallt :)

Roligt at Microsoft vågar satsa lite även att göra uppgraderingar m.m, det är ju bra för dom som har Xbox 360 iaf.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Med tanke på att xbox360 säljer relativt dåligt, trots en killer lineup, är det förståeligt att microsoft tänker om. Allt hänger på titeln och då tycker jag nog att singstar ligger på plus oavsett vad ms slänger in för applikationer.

Gäst

^- säljer dåligt? Vad jämnför du med då?

KoP
KoP
Titel Storröjare
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 559

Night Hawk skrev:
Gör något nytt istället...

Jag håller med.. en joddelsimulator vore helgrymt! :P

Titel Proffs
Registrerad 2005-03-09
Inlägg 1 272

Jag har redan spelat en singstar-kopia till gamla XBOX, minns dock inte vad den heter. Men kul var det :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 500 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter