xhosa skrev:
Sen är ju frågan vad "hålla i" betyder. Vafan ps2 är ju ren sunk idag.
Grafikmässigt ja, men spel som Singstar och Guitar Hero säljer fortfarande bra på PS2. Sen finns det ju titlar som Metal Gear Solid och Final Fantasy som bara finns på PS2. Så länge pengarna rullar in någolunda tätt så anser Sony att plattformen lever.
lasershock skrev:
Gotti skrev:
Får se om du säger samma sak när spelen börjar bli för stora för DVD skivor.
Tja med komprimering borde en DL skiva räcka tills de lanserar nästa konsol och det duger åt mig. Jag skulle till och med gå på att spelen kommer på två skivor. Inget fel med det?
Utvecklare har redan börjat klaga om brist på utrymme på DVDn. Det dröjer nog inte länge innan MS slickar Sony i röven och ber om en blu-ray spelare skaru se.
Pojii skrev:
hehe vänta ska skicka dig en länk på GT prologue:
http://www.youtube.com/watch?v=cP1Q6sxNJoY
här kolla på denna och garva..hehe grafiken är faktis inte så bra på GT prologue..och GOW2 våldtar ju allt grafik : både bra grafik och fett fysik.
GOW2 är GOW, med fler fiender på skärmen och lite ljustweak.
Med tanke på att GOW släpptes för 2 år sedan så tycker man att skillnaden borde vara större. Jag är långt ifrån övertygad.
Säger inte att GOW2 inte är snyggt, för det är det, men som sagt, förväntade mig mer.
Kul klipp helt klart, dock så var vi väl inne på grafik? GT5's grafik är nästintill fotorealistisk, det kan ingen undgå, sen att fysiken kanske suger är en annan sak. Värt att notera också är att GT5 har release 2009, spelet är långt ifrån färdigt.
Jag har aldrig varit något större fan av simulatorer dock, så GRID ligger mig mer i smaken helt klart.