PeTTs0n skrev:
raefzm88 skrev:
Text.
Jag ser Ubisoft med deras löjligt grisiga "alltid online"-DRM eller Blizzard med deras värdelösa D3-release som tusen resor värre än EA - men har ändå vett att lämna kritik där den är konstruktiv, i stället för att QQa på varenda post, på varenda forum. Det kommer inte att göra något bättre.
Vad gäller SP kontra MP är det som sagt ingen av oss kan påvisa på något sätt, bara för att "det känns så" - MP-folk syns och hörs mer eftersom de i regel är online, det visar inget på antalet.
Att du inte själv har hört någon som föredrar SP före MP säger ingenting, med tanke på att det är ett par miljoner, åtminstone, (baserat på 1.5 miljoner sålda ex första 5 dagarna) som äger spelet.
Fel igen. För det första ägs Blizzard utav Activision (den s.k Activision Blizzard mergen är förändrar endast namnet, Activision kontrollerar tillgångarna i bolaget. Alltså hade jag rätt i min förra post). Jag har lämnat konstruktiv kritik nästan vid varje post, sedan kanske du har haft problem att uppfatta den, här kan du endast beskylla din egna dumhet.
Att MP syns och hörs mer än SP är för att... de är fler, de är större ... Dessutom har detta spel inte släppts ännu, trots det talar man om nya MoHs MP, SP är det ingen som bryr sig om längre, eftersom man vet om att det kommer bli en värdelös scripfest som allt annat. Alla seriösa spelare iaf, du är förmodligen ny i scenen.
återigen har jag rätt och du fel.