conthox skrev:
Vill du inte att diskussionen skall gå den vägen, så försök att styra upp den istället för att bidra till att den ballar ur.
Det finns inget underlag för en seriös diskussion, därtill så ser jag ingen poäng i att gå i klinch med dylika människor.
Traveller in time skrev:
Det går utmärkt att kommentera på nyheten, även hur skribenten skrev, likväl på andra kommentatorer.
Men språket som används är inte lika självklart, Det gäller för alla som skriver. Personliga påhopp är inte okej.
Förstår att du blev arg av denna tråd plus dess kommentarer, jag förstår varför.
Men det ursäktar inte denna grad av påhopp, inte från någon, oavsett åsikt om något.
Och till alla som envist måste spy ur sig generiska kommentarer om att muslimer och andra religioner och dess utövare är "töntar", kanske borde tänka till en extra gång innan ni kaster er på bordet och skriver efter manus.
Whatever. Det var samma visa förra gången. Och gången innan dess. Innan det satt Sebastian själv och skrev i kommentarsfältet till en annan nyhet om hur bakvänd religion är. Arg blev jag första gången ni la upp en sådan här idiotisk tråd, nu händer det för tredje eller fjärde gången så det är inte mycket att bli arg över, jag konstaterar bara att det är uppenbart att skribenten önskar den här sortens respons och därför skruvar till språket.
Titta bara så fina kommentarer som kommit:
"Man borde skicka alla muslimer till en egen planet"
"Snart har dem hela spel-communityn i ett koppel, vidrigt!"
och glöm inte den här favoriten:
"Dom skulle satt upp en bild på deras älskade profet i toalettskålen istället för att ta bort texten"
Jag hoppas ni som jobbar med den här sidan är stolta över vad för slags värdelöst slödder som suger upp er bandbredd.