Mojang får använda sig av Scrolls

Robot
Mojang får använda sig av Scrolls

Efter många advokatduster löste det sig, Bethesda låter Notch och Mojang använda sig av namnet Scrolls.

#nyhetstips, #mojang-specifications, #bethesda, #scrolls


Medlem
Mojang får använda sig av Scrolls

Bra.

"Nu har Mojans Markus Persson, Notch, twittrat att det löst sig:"

Ska det inte stå "Mojangs"

OnT: Nämen vad bra

Medlem

Där ser man, ibland så lönar det sig att stå upp emot jättar

Medlem

Some faith in humanity has been restored

Medlem

David vann mot Goliat!

Medlem

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Medlem

Scrolls, är det ett nytt Elder Scrolls?

Medlem
Skrivet av Friberg:

Scrolls, är det ett nytt Elder Scrolls?

Japp kolla up det på Valve.com om du inte tror det!!!

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Vad roligt att det underhåller dig, i framtiden ska jag personligen vänta minst fem dagar när något spännande dyker upp, för att låta det götta till sig riktigt ordentligt. Ja, om inte någon av de andra på FZ får för sig att bryta mot min väntan och förta mig nöjet.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Du menar som när aftonbladet skriver om saker man redan kunnat läsa om på "The Times" osv?? Är du helt j-vla pantad eller? Vissa kanske inte besöker andra sidor än denna för sin dagliga dos utav "gaming-news" således är FZ aldrig sena då de flesta inte läst om det någon annanstans.

Sluta gnäll, och ge fasiken i att klicka dig in på nyheten om den nu handlar om något du redan läst. Besserwisser.

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Du menar som när aftonbladet skriver om saker man redan kunnat läsa om på "The Times" osv?? Är du helt j-vla pantad eller? Vissa kanske inte besöker andra sidor än denna för sin dagliga dos utav "gaming-news" således är FZ aldrig sena då de flesta inte läst om det någon annanstans.

Sluta gnäll, och ge fasiken i att klicka dig in på nyheten om den nu handlar om något du redan läst. Besserwisser.

Cry me a river :3

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Du menar som när aftonbladet skriver om saker man redan kunnat läsa om på "The Times" osv?? Är du helt j-vla pantad eller? Vissa kanske inte besöker andra sidor än denna för sin dagliga dos utav "gaming-news" således är FZ aldrig sena då de flesta inte läst om det någon annanstans.

Sluta gnäll, och ge fasiken i att klicka dig in på nyheten om den nu handlar om något du redan läst. Besserwisser.

Cry me a river :3

...Tror inte man är tillåten att använda det uttrycket om man själv grät floder i sin egen post...

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Du menar som när aftonbladet skriver om saker man redan kunnat läsa om på "The Times" osv?? Är du helt j-vla pantad eller? Vissa kanske inte besöker andra sidor än denna för sin dagliga dos utav "gaming-news" således är FZ aldrig sena då de flesta inte läst om det någon annanstans.

Sluta gnäll, och ge fasiken i att klicka dig in på nyheten om den nu handlar om något du redan läst. Besserwisser.

Cry me a river :3

Du har ju redan gråtit, jag bara påpekar hur jävla pantad du är Ditt svar bevisar också att du inte hade ett enda motargument, således hade jag rätt när jag påpekade bristerna i ditt synsätt.

Dock enkelt att vara en idiot när man får lov att vara anonym på internet

Medlem

Allt annat vore löjligt tbh

Medlem

Förhoppningsvis betyder det här att man kanske får lite mer info om Scrolls. ett CCG kombinerat med brädspel låter ju helt otroligt kul, men bristen på info är lite jobbig.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Droppz:
Skrivet av Friberg:

Scrolls, är det ett nytt Elder Scrolls?

Japp kolla up det på Valve.com om du inte tror det!!!

Haha!

Medlem

så snällt av dem.. bleh.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Undrar hur mycket pengar denna tvist kostade totalt. Några miljoner vardera. Pengarna kunde lagts på bättre saker än sånt här skit. Bra Notch!!

Medlem
Skrivet av Scream112:

Dock enkelt att vara en idiot när man får lov att vara anonym på internet

Umm...den där meningen ser bara så fel ut.
Alla kan vara idioter oavsett var dom är...din mening ser mer ut som en misslyckad version av att "Alla kan vara experter när man är på internet" kombinerad med "Lätt att vara tuff när man är anonym" eller något sådant


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bethesda blev byxis över att de faktiskt kunde förlora, så de "tillät" scrolls, för den här gången.

Medlem

Underbart att Mojang vann!


signatur

Game long and prosper

Medlem

ehum, feel inclined to say this
det var väl zenimax som stämde mojang och inte bethesda?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

ehum, feel inclined to say this
det var väl zenimax som stämde mojang och inte bethesda?

Tror det du säger stämmer men det gör väl minimal skillnad, är ju på gränsen till samma sak?

Inaktiv
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Du menar som när aftonbladet skriver om saker man redan kunnat läsa om på "The Times" osv?? Är du helt j-vla pantad eller? Vissa kanske inte besöker andra sidor än denna för sin dagliga dos utav "gaming-news" således är FZ aldrig sena då de flesta inte läst om det någon annanstans.

Sluta gnäll, och ge fasiken i att klicka dig in på nyheten om den nu handlar om något du redan läst. Besserwisser.

Amen brotha/sister!

Man besöker FZ för att man gillar sidan och tycker om forumet, hade jag bara velat läsa allt kort och snabbt som fan hade jag hållit mig till twitter. Behovet/önskemålet är ju mer än att bara läsa allt först.

Inaktiv
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Alla är inte no lifers med RSS-feeds för nyheter från varenda spelsite som finns.

AW8
Medlem

Gurgelbörgaren!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

Skribenterna kanske inte tycker om att arbeta på söndagarna. Jag skulle inte sitta och skriva artiklar på helgerna om jag inte hade betalt för det. Men hur snabb ska en nyhetssajt vara med en nyhet innan den är ointressant (rolig?)?

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:

Ganska roligt att se hur FZ nästan alltid är en dag sen med alla nyheter, som en dålig repris bara :/

FZ är den enda spelsajt jag läser. För mig var det nyheter. Hemskt ledsen att jag inte är så 1337 som dig som läste det flera TIMMAR innan mig.

Jag gråter floder nu, över att andra läste nyheten innan mig. Ärligt.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar