Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Stammis
Registrerad 2001-12-06
Inlägg 595

Signat. :)

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 140

Samma, säkert skoj en liten stund iaf :)

mosoloa1
Titel Kändis
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 6 003

shit vad spännande! Har väntat så länge, sjukt!!

Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550

Det här spelet måste jag få testa!

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-08
Inlägg 135

Det ser ut som meningslöst hack and slash som man tröttnar på efter 10 minuter ... kanske något för alla WoW älskare men ne tack, är lite urtjatat. Är rätt snyggt dock.

Titel Hemmavan
Registrerad 2009-02-06
Inlägg 275
Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-09
Inlägg 75

Detta är lång ifrån WoW. WoW är easymode på alla plan. Här måste man använda skills. Inga levels, Full loot osv. Hört massa wow-kids gråta över DF för att det är för svårt. Men men är man van med jättelättMMO-WOW så är man. Detta är ju inspirerat av bland annat Uo osv. Så hoppas det kan bli nice. Om det bara kommer inärheten av hur kul UO var, så är det 1000x bättre än WOW. <3 UO men tiderna förändras och MO kanske blir det nya. :D hoppas

QRT
Titel Veteran
Registrerad 2005-03-14
Inlägg 1 095

Todilo skrev:
Det ser ut som meningslöst hack and slash som man tröttnar på efter 10 minuter ... kanske något för alla WoW älskare men ne tack, är lite urtjatat. Är rätt snyggt dock.

Shit. Du vet inte mycket. Har du läst något om spelet överhuvudtaget?!

hest
Titel Stammis
Registrerad 2002-01-01
Inlägg 439

Köp en Mount & Blade-licens, och gör ett MMO på det istället. :D

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-27
Inlägg 246

Snyggt ser det ut, om än ganska stelt. Men AoC såg också snyggt ut. Det gäller med andra ord att spelet är bra, annars spelar det ingen roll hur snyggt det är.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Ser helt klart fet ballt ut.

Men känns lite ovant att se UT3 motorns grafiska stil med stora öppna landskap. Håller tummarna för detta.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Ok ok, dom kanske har en flashig motor men hur ser karaktärsanimationerna ut egentligen? Något säger mig att detta kommer bli exakt lika tomt och meningslöst som AoC men med en flashig grafikmotor, och jag tycker det stödjs av att se på filmen dom har på sin egen hemsida. Hoppas dom har utvecklat eländet mycket(!) sedan den gjordes.

ro
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-01-05
Inlägg 186

Jo, tyvär ser det lite tomt ut, och animationerna är stela och tråkiga.. Men vilka möjligheter! Systemet verkar genomtänkt och logiskt. Kul att man inte lvlar. Får lite EVE känsla över det hela (med skills som man tränar över tiden osv)
Kommer lätt hålla ögonen på det här!

Naraccas
Titel Proffs
Registrerad 2006-07-01
Inlägg 1 271

Animationerna i WAR var också extremt fula i betan.

Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550

Deficite skrev:
Ok ok, dom kanske har en flashig motor men hur ser karaktärsanimationerna ut egentligen? Något säger mig att detta kommer bli exakt lika tomt och meningslöst som AoC men med en flashig grafikmotor, och jag tycker det stödjs av att se på filmen dom har på sin egen hemsida. Hoppas dom har utvecklat eländet mycket(!) sedan den gjordes.

OK? Så AoC har inte en flashig grafikmotor lol? Det jag ser i filmen är potencial.

jackpac
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-28
Inlägg 263

En av mina bästa polare, hans kusin jobbar för epic xD.. polaren har investerat pengar i detta projektet! och jag hoppas personligen det blir bra! :D

Chibiz
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-10
Inlägg 73

Ser riktigt roligt ut faktiskt

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 500 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter