Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
lapa
Titel Veteran
Registrerad 2004-01-30
Inlägg 833

lol, jag vill gärna läsa loret bakom. om det nu finns något?

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Inte nog med att dom ska mjölka spelarna på pengar. Dom ska även mjölka gammalt material. Har inte kossan slut snart?

Quelor
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-30
Inlägg 648

De är ju för o fira 5 år. Celebration bitches!

Molotov
Titel Rikskändis
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 10 085

hur är det nu för tiden i wow, kan du vem som hellst lvl80 gå in och ta död på draken utan problem?
eller är det ingen alls som ens ids slösa sin tid på onyxia?

zaphiren
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 397

Molotov skrev:
hur är det nu för tiden i wow, kan du vem som hellst lvl80 gå in och ta död på draken utan problem?

Ja går att ta henne solo , gick förut när jag spelade i alla fall.

Titel Veteran
Registrerad 2008-09-10
Inlägg 606

Och hon är säkert så jävla nerfat jämfört med 40man versionen. Wow är för mig slut, de har lyckats att sabba spelet mer och mer på tiden som har gått. Mest nu på senare tid när de har gjort spelet "casual".

Ja molotov som det är just nu, eller senast jag spelade så 2 mannade jag och en annan onyxia lite då och då bara för skojjs skull. Du har inget att göra där egentligen :). Allt som droppas är skräp som man säljer.

Titel Veteran
Registrerad 2008-08-31
Inlägg 622

Najjs

Oneone
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 617

lolcake :p. hoppas de kommer me en ny exp igen nudå så att man kan lira lite igen ^^

Titel Rikskändis
Registrerad 2004-02-26
Inlägg 8 753

Hade hellre sett 40mannar fast för lvl80

rav
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-14
Inlägg 83

Bossjävel? :)

lapa
Titel Veteran
Registrerad 2004-01-30
Inlägg 833

Notumforce skrev:
Hade hellre sett 40mannar fast för lvl80

hade varit ett jävligt kul och värt firande!

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-12-27
Inlägg 297

wow var alltid casual, bara för att det är enklare nu än det var förut betyder inte att det inte var enkelt redan från början.

och klart dom måste använda gamla saker för att skapa nytt, inte som att dom tjänar tillräckligt för att... oj... jo men dom använder ju dom pengarna för att ge mer till wow spelarbase..... oj... eeehmmm.... jo men dom har ju släppt många expansi... eehh... ja dom har ju iallafall addat mycket nytt i sina expansions.....................*vandrar iväg*

Titel Intresserad
Registrerad 2007-07-12
Inlägg 64

lapa skrev:

gå in på mmo-champion.com bara =) bland annat i nästa expantion så blir nya raserna Goblins och worgen's... och en massa mer =)

Titel Intresserad
Registrerad 2007-07-12
Inlägg 64

Molotov skrev:

joorå det går utan problem =) beror lite på vilken klass men är dock.. typ mages, rogues och warriors kan ha lite problem med det men typ alla andra klasser klarar det helt utan problem helt själv om dom har bra gear =)

lapa
Titel Veteran
Registrerad 2004-01-30
Inlägg 833

norrby89 skrev:
lapa skrev:

gå in på mmo-champion.com bara =) bland annat i nästa expantion så blir nya raserna Goblins och worgen's... och en massa mer =)

true, var en regular där förut.

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-02-25
Inlägg 136

Ni som säger att wow är casual, jag vill gärna se era firefighter/knock knock knock on wood/one light in the darkness/algalon achievments...

Titel Proffs
Registrerad 2008-11-29
Inlägg 1 295

fan blizzard kör ju lite pre tbc å nu snor dom onyxia också tack blizzard

Titel Veteran
Registrerad 2004-07-09
Inlägg 730

tveksamt... lite risigt med onyxia en gång till, även om det är nostalgiskt!

Kimpur
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-07
Inlägg 708

Ni som säger att spelet är sabbat p.g.a. mer casual, är det så att ni inte har något riktigt liv utanför wow då?

Som gammal trogen "woware" så blev jag fan sugen nu när polarn berättade att det hade blivit mer casual. För då kan man även ha ett liv vid sidan av, utan att man "halkar efter" och så vidare..

Jag hoppade av wow p.g.a. att spelet i sig var så tidskrävande.
(Relationer, jobb, kompisar och livet i allmänhet tog stryk av detta)

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-07-11
Inlägg 106

Brandter skrev:
Och hon är säkert så jävla nerfat jämfört med 40man versionen. Wow är för mig slut, de har lyckats att sabba spelet mer och mer på tiden som har gått. Mest nu på senare tid när de har gjort spelet "casual".

Onyxia har aldrig varit svår, vi delade upp raiden i två för att få mer loot varje gång vi tog henne, och det gjorde de flesta någorlunda bra guilder också.

Så roligt att läsa gnäll om att WoW har blivit casual när de själva knappt kommer ihåg hur det var på 60.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Haha vad dåligt, dom tjänar miljarder och kan släppa 10 expansioner per år så uppar dom statsen i en ful gammal jävla dungeon.

Titel Hemmavan
Registrerad 2002-10-11
Inlägg 281

Handa skrev:
Brandter skrev:

Onyxia har aldrig varit svår, vi delade upp raiden i två för att få mer loot varje gång vi tog henne, och det gjorde de flesta någorlunda bra guilder också.

Så roligt att läsa gnäll om att WoW har blivit casual när de själva knappt kommer ihåg hur det var på 60.

Inte fan var onyxia lätt i början när man försökte sig på henne med greens, blues och möjligen en epic eller två.
Samt att man inte direkt hade några taktiker och att hon är jävligt random. Allt kan verkligen gå fel.

Titel Noob
Registrerad 2008-05-31
Inlägg 16

Blizzard verkar få slut på ideér. Snart kommer man ju vara tillbaka göra samma saker som på 60 fast i mindre skala.

Lägg ner nu och satsa på annat.

Titel Proffs
Registrerad 2007-04-14
Inlägg 1 758

Molten Core var också en utmaning. Tror också Naxxramas blir en klassiker..

Titel Frågvis
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 14

Mjölkning och mjölkning, jag: som är en av de 60% som aldrig kört de gamla räjderna, tycker detta ska bli otroligt spännande att spela!

bjosarn
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034

Det är väl ett perfekt tillfälle att få alla de som inte spelade vanilla wow att ta del av det fantastiska som Blizzard skapade innan TBC och WotLK? Det är så jag ser på det iaf. Jag tycker de äldre är betydligt bättre designade än de nya, t.ex.

Neatherblade
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788

lapa skrev:

wowwiki har all lore du behöver för warcraft.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Kimpur skrev:
Ni som säger att spelet är sabbat p.g.a. mer casual, är det så att ni inte har något riktigt liv utanför wow då?

Som gammal trogen "woware" så blev jag fan sugen nu när polarn berättade att det hade blivit mer casual. För då kan man även ha ett liv vid sidan av, utan att man "halkar efter" och så vidare..

Jag hoppade av wow p.g.a. att spelet i sig var så tidskrävande.
(Relationer, jobb, kompisar och livet i allmänhet tog stryk av detta)

Samma här faktiskt. Men jag väntar på 3e upplagan av modern av allt casual online - Diablo.
Inget behöver raidas men belöning ges ifall man gör det. Precis som det ska va.

Gen
Gen
Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 2 857

:up:

Dock har jag läst att hon är hyfsat lätt efter tester på PTR och det är lite synd.

Gen
Gen
Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 2 857

Joltskum skrev:
Blizzard verkar få slut på ideér. Snart kommer man ju vara tillbaka göra samma saker som på 60 fast i mindre skala.

Lägg ner nu och satsa på annat.

Håller med. En sista expansion med ny content hade räckt. Istället får vi två nya raser, Azeroth Revamp och 5 nya och otroligt sega levlar i väntan på nästa expansion efter Cataclysm.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 500 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter