Motvind för John Smedley – Kickstartern för hardcore-rollspelet Hero's Song avbryts

Robot
Motvind för John Smedley – Kickstartern för hardcore-rollspelet Hero's Song avbryts
Medlem
Motvind för John Smedley – Kickstartern för hardcore-rollspelet Hero's Song avbryts

Tråkmånsar, jag ville ju ha min hoodie

Medlem

Kan slå vad om att dessa investerare redan fanns från början. Dock vill Smedley som vanligt scamma folk och ta deras pengar innan spelet ens är färdigt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kan slå vad om att dessa investerare redan fanns från början. Dock vill Smedley som vanligt scamma folk och ta deras pengar innan spelet ens är färdigt.

yepp förmodligen, Samma sak med Sony och shenmue 3

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kan slå vad om att dessa investerare redan fanns från början. Dock vill Smedley som vanligt scamma folk och ta deras pengar innan spelet ens är färdigt.

Har du några exempel på när han har scammat någon?

Medlem

Hm, kanske det betyder att marknaden och intresse för hans spel är inte särskilt stor... och kanske han kan göra ngt vettigare med hans och resurserna?

Medlem

Jag backade det, så bra att det kommer att ges ut ändå, karaktärer som kan ascenda till gudar låter otroligt mycket som en Steven Erikson-bok.

Medlem
Skrivet av Cybersoul:

yepp förmodligen, Samma sak med Sony och shenmue 3

Vetefan om folk känner sig lurade, dock. De får ett spel de garanterat kommer köpa, oavsett vad recensionerna säger, på releasedagen till ungefär halva priset.

Medlem

Detta är inte multiplayer va?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag tycker det ser jätteintressant ut. Gillar verkligen den grafiska stilen. Ska köpa det när det kommer.

1
Skriv svar