Titel Stammis
Registrerad 2005-01-21
Inlägg 561
War of the roses kan slänga sig i väggen. Är detta ens hälften så bra och moddbart som M&B är så lär det vara en väldigt effektiv parasit som livnär sig på min fria tid.
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 168
Videon var fullständigt värdelös (som flera andra teasers). Hade räckt om de skickat ut ett pressmeddelande istället.
Spelet är däremot högst intressant. Ser fram emot att få veta mer om uppföljaren.
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-11
Inlägg 591
Schyst, jag hoppas att motorn blir grym, för det är moddarna som kommer att äga detta spel. waaagh pc!
Titel Intresserad
Registrerad 2011-08-15
Inlägg 81
"Större blodigare och mer intensivt" låter alldeles utmärkt. Har saknat blodet en del i tidigare spelen. Marken ska färgas röd av blod under de våldsamma sammandrabbningarna på min väg mot tronen
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 440
YESSSS!!!
Längtar redan
Titel Stammis
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 526
jag hoppas på:
1. inga fire arms
2. möjligheten att kunna bygga egna byar / städer
3. att man kan få övertagna byar att prudusera gubbar från sitt eget lag. (så att man inte får massor av -moral om man rekruterar från sin egen by..)
4. vagnar etc
5. förbätrade möjligheter (eller få möjligheten) att göra sitt eget handels bolag typ
och sen en del annat
Titel Stammis
Registrerad 2009-12-03
Inlägg 318
morfin91 skrev:
jag hoppas på:
1. inga fire arms
2. möjligheten att kunna bygga egna byar / städer
3. att man kan få övertagna byar att prudusera gubbar från sitt eget lag. (så att man inte får massor av -moral om man rekruterar från sin egen by..)
4. vagnar etc
5. förbätrade möjligheter (eller få möjligheten) att göra sitt eget handels bolag typ
och sen en del annat

facepalm
Titel Spelar på easy
Registrerad 2011-11-27
Inlägg 180
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-25
Inlägg 298
Menige_Erik skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Som man längtat!
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 276
Alright, ska ta och träna mig på War of the Roses inför detta
Titel Frågvis
Registrerad 2011-10-07
Inlägg 22
Känner mig redigt pepp på det här. 1:an åt med rätta upp ett halvår av mitt liv. Kan de undvika snedstegen med senaste firearms-expansionen och få ihop en grundbult med grafikmotor och funktionalitet så kan det här bli hur bra som helst. Med ett av världens (jo faktiskt) främsta modcommunities i ryggen kommer det här moddas till perfektion.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-20
Inlägg 132
Yes
D
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 437
Buio skrev:
Videon var fullständigt värdelös (som flera andra teasers). Hade räckt om de skickat ut ett pressmeddelande istället.
Spelet är däremot högst intressant. Ser fram emot att få veta mer om uppföljaren.
När blev det teasers, trailers och grafik som avgör om spelet är bra? Mount & Blade är ett spel som jag verkligen älskar att spela och förlora på.
Hoppas dom inte förstör spelet med flashig grafik hit och dit. Ännu mera innehåll, vapen och allt som hör till!

Där ska fokusen ligga! Inte på att trailers och annat ska se "snyggt" ut för att det ska bli coolt. Det är redan coolt som det är!
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-17
Inlägg 356
Hur kan en så ful teaser få mig så exalterad?
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 1 432
showerguy skrev:
Buio skrev:
När blev det teasers, trailers och grafik som avgör om spelet är bra?
Det påstod han väl aldrig?
Titel Frågvis
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 10
så som man väntat på detta!
Titel Veteran
Registrerad 2009-11-10
Inlägg 718
Åhå fasen vad trevligt! Back to basics, inga krutvapen tack!
Titel Frågvis
Registrerad 2006-09-27
Inlägg 43
Titel Frågvis
Registrerad 2009-07-14
Inlägg 16
Titel Intresserad
Registrerad 2009-05-01
Inlägg 61
ÄNTLIGEN!!! Fatta vad grymt det skulle vara om multplayern hade samma "spelform" som singelplayer. Om vi tänker tillbaka på ettan då. ..Inte bara striderna då det vill säga.
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-02
Inlägg 744
Det tog då en väldans lång tid, och trailern säger inte mycket heller. Synd är också att de med stor sannolikhet har förlorat en stor del av sin marknad till andra titlar pga av sin slöhet.
Titel Stammis
Registrerad 2006-06-24
Inlägg 545
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fan va man längtat!
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 4 848
Men hallå!? Jag tipsade också för den här trailen och jag får inget tips tack? Hedningar!
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-02
Inlägg 728
Havocado skrev:
Åhå fasen vad trevligt! Back to basics, inga krutvapen tack!
Håller med! Det kan ändå moddarna fixa eller att skaparna gör en expansion
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-26
Inlägg 145
Fantasiskt! Väntar med stor spänning
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-10-28
Inlägg 124
Har lagt ner fruktansvärt många timmar i Mount & Blade! Härligt med en tvåa!
Titel Intresserad
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 63
Dregel...... Happy camper.