Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Spelar på easy
Registrerad 2008-06-15
Inlägg 192

Fantastiskt att så många kommentarer är från folk som inte har en aning om vad de pratar om.

Jag tror iallafall detta spelet kommer bli grymt.
Som även nämndes ovan är vapen ljuden en besvikelse. Hoppas de piffar upp det en aning.

Titel Proffs
Registrerad 2007-06-13
Inlägg 1 505

White Moose skrev:
Fantastiskt att så många kommentarer är från folk som inte har en aning om vad de pratar om.

Som även nämndes ovan är vapen ljuden en besvikelse. Hoppas de piffar upp det en aning.

Haha och det vet du?
Ser precis ut som de tidigare spelen, bara att dom har lagt till några nya banor och vapen.

StrongBad
Titel Veteran
Registrerad 2005-11-24
Inlägg 1 145

White Moose skrev:

Eottt skrev:
Haha och det vet du?

Hur är det med läsförståelsen? Han skrev ju uppenbarligen "tror".

Eottt skrev:
Ser precis ut som de tidigare spelen, bara att dom har lagt till några nya banor och vapen.

Du läste inte ens artikeln, alltså. Flertalet nya spellägen, introducerandet av en "valuta" som man kan gambla med, ny form av "Create a class" med avsevärt mycket mer customization (i brist på bättre svenskt ord) och lite mer.

Men visst är mycket sig likt, det är ju trots allt ett spel i Call of Duty-serien. Gillar man inte den serien så är nog Black Ops inget bra val. Och då behöver man inte gnälla utan bara ignorera och gå vidare.

warh0g
Titel Proffs
Registrerad 2004-08-04
Inlägg 2 024

Personligen gillade jag World at War väldigt mycket (samt Cod4). MW2 hoppade jag över. Detta ser jag fram emot ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 434 medlemmar online. 14 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter