Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 144
NEeej!!!
Jag gillar verkligen Layton spelen, finns inget bättre på långa resor än ett par hjärnskrynklare.
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 123
No offence men om serien är så populär som det kan låta så kommer de säkert komma spel i framtiden.
Men slut för nu? Synd. Men jag är mer för Phoenix Wright.
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 619
Aldrig gillat puzzle/detektiv/point&click spel men då detta verkar vara en spelserie med stor fan bas är det lite tråkigt att spelet kommer börja försvinna ( Alltid roligt med bra spelserier i vår dystra värld).
Önskar dem en glad fortsättning och er spelare "gl hf" i nästa spel
Titel Stammis
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 590
Man kan väl bara hitta på så många pussel.
Titel Frågvis
Registrerad 2009-12-13
Inlägg 22
NOOO!
Får inte vara sista! Är min favorit spelserie till ds! De måste göra fler >.<
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
Kan ju vara värt att förtydliga att det blir det sista med karaktären Layton i huvudrollen, det behöver inte betyda att det blir det sista Layton-liret eller att det inte kommer ett liknande spel fast med annat namn i framtiden.
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 144
Sebastian Lind skrev:
Kan ju vara värt att förtydliga att det blir det sista med karaktären Layton i huvudrollen, det behöver inte betyda att det blir det sista Layton-liret eller att det inte kommer ett liknande spel fast med annat namn i framtiden.
They gonna Kill him???
Nooooo.
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 123
Sebastian Lind skrev:
Precis vad jag menade med mitt inlägg.