FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Arnoldo
Titel Intresserad
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 97

F************************************n GZ vinnare

Puscifer
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-08-02
Inlägg 193

Attans. Jag behövde verkligen en ny doftgran. :(

kabex
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-08
Inlägg 945

Tycker det vart mycket X360-speltävlingar på senaste tiden, eller har jag bara missat de andra?

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689
DeFeCT
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-26
Inlägg 112

Woohoo, enda gången jag vunnit innan var en DVD med filmen I am Number 4 eller vad den hette, och en tröja som var 19 storlekar för liten =)

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689

DeFeCT skrev:
Woohoo, enda gången jag vunnit innan var en DVD med filmen I am Number 4 eller vad den hette, och en tröja som var 19 storlekar för liten =)

haha jo man har ju som inger rätt att klaga egentligen när man vunnit tävling förut när det är så många som aldrig vunnit ^^

Fusion17
Titel Frågvis
Registrerad 2008-12-03
Inlägg 10

Härligt! Första gången jag vinner och då råkade det vara ett Forza spel! Blir inte mycket bättre än så!

Pettersover
Titel Noob
Registrerad 2008-11-22
Inlägg 8
fanboyen
Titel Veteran
Registrerad 2009-10-04
Inlägg 704

Jag antar att jag åtminstone kan vara glad över att någon med samma namn som jag vann. :)

Flying Bacon
Titel Frågvis
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 34

Komiskt att folk med profilbeskrivningar som "En inbiten gamer med inriktning mot datorn, inga sunkiga konsoller här alltså" ska vinna ett konsolspel som detta...

Animal
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-02
Inlägg 23

Odens ollon!! Grattis till er som vann antar jag

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689

Flying Bacon skrev:
Komiskt att folk med profilbeskrivningar som "En inbiten gamer med inriktning mot datorn, inga sunkiga konsoller här alltså" ska vinna ett konsolspel som detta...

tänka sig att på denna pc elitismens högborg så tackar dom ändå inte nej ifall dom tävlar å vinner ett konsolspel xD

LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 046

Trodde nästan jag vann. ;)

DeFeCT
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-26
Inlägg 112

cute_ninja skrev:
DeFeCT skrev:

haha jo man har ju som inger rätt att klaga egentligen när man vunnit tävling förut när det är så många som aldrig vunnit ^^

Det är alldeles sant, men att vinna en tävling på en spelsida och vinna en DVD film är ju inte någon vinst ;P

helplessidiöt
Titel Frågvis
Registrerad 2012-02-29
Inlägg 25

Grattis till vinnarna ;)

Raklödder
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 657

Ett stort grattis till alla er som vann! :D
*Startar Adblock Plus för säkerhetens skull.*

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689

DeFeCT skrev:
cute_ninja skrev:
DeFeCT skrev:

Det är alldeles sant, men att vinna en tävling på en spelsida och vinna en DVD film är ju inte någon vinst ;P

haha nej ifs sant det xD antar att av oss 2 kan inte jag klaga då, då jag vann gears of war 3 tävlingen

Xenil
Titel Intresserad
Registrerad 2007-05-10
Inlägg 76

Yay, jag vann något. Nu kan jag dö lycklig! ;)

Nuk4Cola
Titel Frågvis
Registrerad 2011-07-05
Inlägg 10

Grattis! :D

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 235

Flying Bacon skrev:

Ja, stackars lilla gubben som inte fick vinna den här gången heller, medan jag fick luktsättare, trevlig musik och en helt gratis julklapp att ge bort.

Flying Bacon
Titel Frågvis
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 34

Newklear skrev:
Flying Bacon skrev:

Ja, stackars lilla gubben som inte fick vinna den här gången heller, medan jag fick luktsättare, trevlig musik och en helt gratis julklapp att ge bort.

Ja det var ju en jävla tur att du varken behövde behövde gå på defensiven och framför allt inte vara nedvärderande.

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 235

Flying Bacon skrev:
Newklear skrev:
Flying Bacon skrev:

Ja det var ju en jävla tur att du varken behövde behövde gå på defensiven och framför allt inte vara nedvärderande.

Riktar du ett generellt inlägg mot en specifik person så får du väl vara beredd att den personen svarar. Ditt inlägg var väl knappast helt oskyldigt det heller.

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 235

cute_ninja skrev:
Flying Bacon skrev:

tänka sig att på denna pc elitismens högborg så tackar dom ändå inte nej ifall dom tävlar å vinner ett konsolspel xD

Varför skulle man tacka nej..?

Det vore ju ganska korkat, tycker jag.

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689

Newklear skrev:
cute_ninja skrev:
Flying Bacon skrev:

haha ja men man undrar ju ibland, varför många som spenderar sina dagar här med att snacka skit om konsoler tävlar om konsol spel och blir helt lyriska av att vinna dom xD

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 235

cute_ninja skrev:
Newklear skrev:
cute_ninja skrev:
Flying Bacon skrev:

haha ja men man undrar ju ibland, varför många som spenderar sina dagar här med att snacka skit om konsoler tävlar om konsol spel och blir helt lyriska av att vinna dom xD

Jag brukar inte snacka skit om konsoller, inte heller har jag blivit särskilt lyrisk.

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689

Newklear skrev:
cute_ninja skrev:
Newklear skrev:
cute_ninja skrev:
[quote="Flying Bacon"]Komiskt att folk med profilbeskrivningar som "En inbiten gamer med inriktning mot datorn, inga sunkiga konsoller här alltså" ska vinna ett konsolspel som detta...[/quote]

Jag brukar inte snacka skit om konsoller, inte heller har jag blivit särskilt lyrisk.

riktade inte det åt någon särskild :P jag sa många som i såna som alltid har 1000 negativa saker att säga om konsoler i varje tråd

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 339 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ