FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Raid25
Titel Stammis
Registrerad 2004-01-08
Inlägg 522

Wow! Grattis Nintendo då :)

73mpl4R
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 851

Good job. :)

slarron
Titel Stammis
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 418

Ja DS är ju en väldigt rolig konsoll :). Dom har ju för fan pokemon black and white 1&2 :O!!!!!

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 927

Undrar vilket spel det är som har sålt mest. Är det något Pokémonspel, eller är det ett Super Mario-spel?

Lepr
Titel Veteran
Registrerad 2011-05-19
Inlägg 690

Jozo skrev:
Undrar vilket spel det är som har sålt mest. Är det något Pokémonspel, eller är det ett Super Mario-spel?

Vet iaf att new super mario bros. har legat på typ förstaplats på listan över mest sålda handhållna spel sedan det kom ut här i sverige iaf, med endast ett par dip upp och ner.

Antar att det är spelet alla köper till sina barn (och sig själva) när dom köper ett DS.

Vet dock inte hur det ser ut i restan av världen

slarron
Titel Stammis
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 418

Lepr skrev:
Jozo skrev:

Vet iaf att new super mario bros. har legat på typ förstaplats på listan över mest sålda handhållna spel sedan det kom ut här i sverige iaf, med endast ett par dip upp och ner.

Antar att det är spelet alla köper till sina barn (och sig själva) när dom köper ett DS.

Vet dock inte hur det ser ut i restan av världen

När jag köpte mitt ds blev de super mario haha :).

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 449

Ska lätt köpa en DS för Super Mario och Zelda Ocarina of Time när man har fått en liten bättre ekonomi och när priset har fallit lite! :)

mrpijey
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 274

Va, inget gnäll från Nintendo om att de sålt så dåligt pga alla pirater? Vafalls? DS-konsollen är ju en av de enklaste att kopiera till och ändå så slår de megarekord? Konstigt... :).

androsynth
Titel Frågvis
Registrerad 2010-11-16
Inlägg 24

Ett par av mina absoluta DS-höjdpunkter har varit när jag klurade mig igenom Professor Layton-spelen samt alla hysteriska (HYSTERISKA!!!!!!!) multiplayermatcher i Bomberman 2 på jobbet med min kollega. GTA: Chinatown Wars och Mario Kart-spelen har också bidragit till att jag håller DS (inkl 3DS) högt som en av mina favoritkonsoler.

Edit: Höll på att glömma Picross och Picross 3D. Som obotbar picross-junkie känns det nästan lite pinigt att glömma dom två DS-höjdarna

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 469 medlemmar online. 17 foruminlägg har postats idag.

FZ