Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
Märkligt nog såg jag inte ett enda Nintendo-spel när jag var i Akihabara / Tokyo.
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
walter_iego skrev:
Märkligt nog såg jag inte ett enda Nintendo-spel när jag var i Akihabara / Tokyo.
Det skulle jag verkligen vilja kalla en bedrift.
Titel Stammis
Registrerad 2009-12-01
Inlägg 599
Det går nog ganska bra för Wii U trots allt. I slutändan är det inte prestanda eller coola features utan spelen som säljer konsoler. Och Nintendo har en del exklusiva spel som lär driva på försäljningen även av Wii U. Sen kan tabletplattan vara det hetaste sen färdigskivat bröd eller kallare än den ryska tundran. Det kommer kanske att ge en extra knuff, men det är inte som att Wii U står och faller med sin prestanda eller sin tablet.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 453
73mpl4R skrev:
walter_iego skrev:
Det skulle jag verkligen vilja kalla en bedrift.

Hehe
Jag var där i affärer. Inte så lätt att sälja vitt puder från Sverige (Kungsörnen) när alla är misstänksamma mot långa individer utan tatueringar och med båda lillfingrarna intakta.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-23
Inlägg 0
Jag var också i akibahara i fjol.
Det var mycket större än vag jag förväntade mig, men när man varit inne i ett 20-tal av höghusen så inser man snart att det bara är 10-20% av grejerna som verklgen skiljer sig.
Många manga affärer säljer serier på första våningen, andra våningen börjar man kunna skymta ett bröst eller två, på tredje våningen så är det porr i stort sett alla former, på fjärde våningen står dockor i bondage-, S/M-, cosplay-kläder och manga men även riktiga porr-filmer, på femte-våningen är börjar det bli läskigare, det är tecknad porr med monster, djur, barn, amputerade människor. människor som fått en arm avhuggen och blir våltagen. Det återstod fortfarande våning 6 och 7 också. Jag tog dock trappan ner.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 205
Sipmo skrev:
Jag var också i akibahara i fjol.
Det var mycket större än vag jag förväntade mig, men när man varit inne i ett 20-tal av höghusen så inser man snart att det bara är 10-20% av grejerna som verklgen skiljer sig.
Många manga affärer säljer serier på första våningen, andra våningen börjar man kunna skymta ett bröst eller två, på tredje våningen så är det porr i stort sett alla former, på fjärde våningen står dockor i bondage-, S/M-, cosplay-kläder och manga men även riktiga porr-filmer, på femte-våningen är börjar det bli läskigare, det är tecknad porr med monster, djur, barn, amputerade människor. människor som fått en arm avhuggen och blir våltagen. Det återstod fortfarande våning 6 och 7 också. Jag tog dock trappan ner.
Jadu... Det lät ju helt okej tills du kom till våning 5...
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 2 354
Titel Intresserad
Registrerad 2012-06-12
Inlägg 83
ogillar nintendo men ändå gillar dom, känner mig splittrad, nintendo är dock sämst på vara moraliska vars deras råvaror kommer ifrån, mer ofta än sällan har dom köpt råvaror från konflikt områden runt om i afrika.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-12-10
Inlägg 177
Asiater har väl alltid varit ultrapatriotiska när det kommer till spel och hårdvara.
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-03-12
Inlägg 248
70% av marknaden?
Jag hoppas ni menar spelmarknaden, och inte den totala marknaden.
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-03
Inlägg 669
Titel Stammis
Registrerad 2008-10-18
Inlägg 335
^^^^^^
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 654
Jag kan helt förstå Japanerna, alla XBOXs är skit.