FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
CFW
CFW
Titel Intresserad
Registrerad 2011-12-15
Inlägg 50

Åh herregud bevare mig nej. Nej nej nej, aldrig någonsin och för alltid nej.

deezel
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-29
Inlägg 126

Hua, håller inte alls Production I.G-standard. Det har inte blivit bättre sen de första bilderna. För egen del blir det nog att hoppa över denna titel =/

Sisyr
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 032
Morhaxvith
Titel Nykomling
Registrerad 2006-10-07
Inlägg 9

deezel skrev:
Hua, håller inte alls Production I.G-standard. Det har inte blivit bättre sen de första bilderna. För egen del blir det nog att hoppa över denna titel =/

Det är inte Production I.G som har gjort den heller utan http://en.wikipedia.org/wiki/T.O_Entertainment
Fast jag håller med den såg inte så himla snygg ut, stilen ser ut att ligga några år bakåt i tiden kanske 5-6 år

Remus
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 3 876

Jävla idioter ni är Bioware. Varför inte göra som Capcom och göra filmen i 3D? Precis som Resident Evil Degeneration och Resident Evil Damnation?? Varför jävla ful tecknad skit??

Gör 3D som den där videon ni släppte tidigare t ex.

Sisyr
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 032

Remus skrev:
Jävla idioter ni är Bioware. Varför inte göra som Capcom och göra filmen i 3D? Precis som Resident Evil Degeneration och Resident Evil Damnation?? Varför jävla ful tecknad skit??

Välgjort tecknad > välgjord animering alla dagar i veckan.
För övrigt; vad gäller filmerna i sig så har jag inte sett Damnation, men Degeneration var bland det sämsta i filmväg jag någonsin sett, alla kategorier.

deezel
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-29
Inlägg 126

Morhaxvith skrev:

Det är inte Production I.G som har gjort den heller utan http://en.wikipedia.org/wiki/T.O_Entertainment
Fast jag håller med den såg inte så himla snygg ut, stilen ser ut att ligga några år bakåt i tiden kanske 5-6 år

Jodå, Production I.G är också inblandade. Det har framgått tydligt tidigare och så även i klippet som de nu postat =) Sen ser man ganska tydligt på vissa ansikten som har typiska drag av Production I.G, om än i något "billig" variant ^^

skogsvilden
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-07
Inlägg 674

Det här svider i själen då jag är ett stort fan av både Mass Effect och Production I.G.
(dyrkar Ghost in the Shell fanatiskt).
Det här ser dock betydligt mer intressant ut och verkar vara i toppklass.

Sillage
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-29
Inlägg 689

Bild

Dergo218
Titel Frågvis
Registrerad 2010-09-10
Inlägg 40

Illa nog att det är en anime, att det handlar om den karaktären gör det inte bättre. Men men.

DarkZide8
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 1 392

Nu är jag inte särskilt förtjust i dagens anime, men där absolut inget fel med att välja göra en anime-film istället för en 3D eller live-action sådan. Välregisserade och välgjorda anime-filmer hör till upplevelser som jag är väldigt glad över att jag har fått uppleva

Hata kvalitén, inte stilen.

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 794

Jag kan gilla anime ibland men.. kan lugnt säga efter att jag sett denna snutten.. Mass effect passar INTE med en anime artstyle!

Sergeant Jonsson
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-26
Inlägg 126

det gör ont att titta på :(

trelloz
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-04-03
Inlägg 129

skogsvilden skrev:
Det här svider i själen då jag är ett stort fan av både Mass Effect och Production I.G.
(dyrkar Ghost in the Shell fanatiskt). Det här http://www.youtube.com/watch?v=ds1ljyBL8zg&list=PL3F7B13920F4FD039 ser dock betydligt mer intressant ut och verkar vara i toppklass.

Så ska det se ut!

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-25
Inlägg 0

Mass Effect som nåt japstecknat = URK.
Det hade passat mycket bättre som en 3D animerat kortfilm istället.

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 794

skogsvilden skrev:
(dyrkar Ghost in the Shell fanatiskt).
Det här ser dock betydligt mer intressant ut och verkar vara i toppklass.

Ooh, kollade inte på den videon förrän nu, ser grymt nice ut. Nästan så man skulle försöka hitta med engelska/svenska subs.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 407 medlemmar online. 9 foruminlägg har postats idag.

FZ