Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
Snabbt och våldsamt! Precis min smak.
Titel Kändis
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 6 004
Damn OP med black magic
Titel Nykomling
Registrerad 2008-09-10
Inlägg 2
finns att se i 1080p också:
http://www.youtube.com/watch?v=giDjPCYAg8g
edit: det är ju något fel på versionen i filmarkivet...
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-03
Inlägg 187
hmm... Såg denna för 1-2 veckor sen tror jag.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-06
Inlägg 170
omfg, han har tagit pinnen med bärnstenen från gubben i jurassic park och satt ett svärd på den
Titel Veteran
Registrerad 2007-05-18
Inlägg 621
Så.. är det ett solo rollspel nu eller kommer man fortfarande ha grupp strider ala DA1
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-03
Inlägg 276
De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 1 131
sweet: ) längtar tills detta komemr, första var ju kung!
Titel Stammis
Registrerad 2006-08-05
Inlägg 454
Ap@n skrev:
De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...
Det var ju konsolversionerna som sålde så. Alla vet ju att man ska gå efter det som säljer och inte det som är bra.
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-06-02
Inlägg 369
Psycho_Mantis skrev:
Ap@n skrev:
Det var ju konsolversionerna som sålde så. Alla vet ju att man ska gå efter det som säljer och inte det som är bra.
eh, skämtar du eller?
PC versionen sålde bättre, och det var mycket roligare att spela DA med tangentbord och mus,
ändå
Ett rollspel ska man alltid spela på PCn inga undantag, eller Monster Hunter, det får spelas på Konsoll
Men ändå, Da sålde bäst till PC, det funkade ju inte fan först till ps3an dom fick ju släppa patch för att fixa det
Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-11
Inlägg 94
FAN va nice gjort ! stort fan av dragon age
kommer bli en av höjdpunkterna på året!
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-04-11
Inlägg 140
Hoppas det blir grymt! Blev inte såld på trailern precis... Tycker snubben med horn var lite meh... Föredrar darkspawn!
Ser fram emot ingame footage!
Titel Hemmavan
Registrerad 2002-06-22
Inlägg 208
Psycho_Mantis skrev:
Ap@n skrev:
Enligt EA's Q3 FY10 unit sales (
från februari) så var det:
PC 1.3M
360 1.3M
PS3 0.6M
Så PC säljer ungefär lika bra som 360, inte säkert att de har med alla källor (icke-retail som steam, d2d, etc). Dragon Age: Origins var #9 på Top 10 PC games sales 2009
enligt NPD (som bara listar retail, inga downloads), trots att det släpptes så sent, så är inte helt omöjligt.
Titel Proffs
Registrerad 2003-08-25
Inlägg 1 475
Hoppas de inte backar på sitt ord, Dragon Age skulle bli en serie främst för PC med fokus på mer Old school CRPG alá Baldurs Gate.. Att de tvingar en till att köra med deras hjälte Hawk stör mig inte så mycket, men så jävla mycket mer konsolifiering får de fasiken inte göra!
Titel Intresserad
Registrerad 2009-07-04
Inlägg 91
Är det här en 3D-trailer eller?
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 512
Hm... Gissar på att Flemmeth gör en comeback 
Och om dom gör i liknande som med ME2 att storyn påverkas av dina ursprungliga val så har Morrigan fått en unge xD
Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 4 409
Killen med hornen var ju asball
(fan vad ung jag känner mig)
Titel Veteran
Registrerad 2007-06-19
Inlägg 865
palla att man måste köra med någon random lallare som BioWare hittat på. Tenderar att ogilla rollspel där man inte får skapa en egen karaktär(typ som gothic 3) men får se... kanske blir ett köp ändå.
Titel Veteran
Registrerad 2007-06-19
Inlägg 865
mrpeters skrev:
Hm... Gissar på att...
hört talas om spoilertags?
Titel Stammis
Registrerad 2006-08-05
Inlägg 454
Gogge skrev:
Psycho_Mantis skrev:
Ap@n skrev:
Enligt EA's Q3 FY10 unit sales (
från februari) så var det:
PC 1.3M
360 1.3M
PS3 0.6M
Så PC säljer ungefär lika bra som 360, inte säkert att de har med alla källor (icke-retail som steam, d2d, etc). Dragon Age: Origins var #9 på Top 10 PC games sales 2009
enligt NPD (som bara listar retail, inga downloads), trots att det släpptes så sent, så är inte helt omöjligt.
Jag får ursäkta. Hade för mig att konsolversionerna sålde bättre och det var därför Bioware tog denna väg med DA2. För det måste vara nån anledning varför dom tar den väg dom tar.
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 1 632
Finns denna trailer i något annat än låtsas 3D? Eller är det något fel på spelaren när den ser ut så?
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-11
Inlägg 1 044
robineng skrev:
Finns denna trailer i något annat än låtsas 3D? Eller är det något fel på spelaren när den ser ut så?