Titel Proffs
Registrerad 2009-02-19
Inlägg 1 730
Snygg stad, tråkigt resten.
Titel Veteran
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 974
Jahopp, ännu en spelkaraktär förstörd... Hela grejen med samus aran var ju mysteriet med vem hon egentligen var och såg ut, nu är hela mystiken bortblåst. Tack för det, Tecmo :S
Titel Intresserad
Registrerad 2006-07-23
Inlägg 77
meh ser inte så lovande ut längre. dom kunde iaf behållt det tidigare utseendet på samus.
verkar nu bli en titel som de sätter metroid-namnet på enbart för pengars skull.
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-02
Inlägg 2 139
Queen Amidala is young and naive
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 077
mjeh, introt till Theme Hospital känns mer 2010 än detta. :/
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 829
Cleesox skrev:
meh ser inte så lovande ut längre. dom kunde iaf behållt det tidigare utseendet på samus.
verkar nu bli en titel som de sätter metroid-namnet på enbart för pengars skull.
Vadå tidigare utseendet ? Dett är tekniskt sett det tidigare då detta skall utspela sig mellan Super Metroid och Metroid Fusion.
Vilket placerar det tidigt i universumet.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-12-03
Inlägg 260
Titel Veteran
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 974
Ctrl skrev:
Cleesox skrev:
Vadå tidigare utseendet ? Dett är tekniskt sett det tidigare då detta skall utspela sig mellan Super Metroid och Metroid Fusion.
Vilket placerar det tidigt i universumet.
Du tror inte han menar det tidigare utseendet PÅ SAMUS..?
Titel Stammis
Registrerad 2008-01-28
Inlägg 483
håller med, man vill ju se lite gameplay
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-01
Inlägg 189
Hmm, förväntade mig lite mer stål i rösten kanske. Jag vet inte vad jag ska tycka om det här.
Titel Frågvis
Registrerad 2008-10-06
Inlägg 49
Även om man ska undvika att lita för mycket på första blicken, så är det här ganska tragiskt för hur jag uppfattar Metroid i alla fall.
Hoppas att det inte drar ner serien för mycket i alla fall, för skeptisk är jag.
Titel Veteran
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 635
V1per det finns en ganska utförlig bakgrunds historia om Samus Aran (En manga serie med mera.) Vet inte vilken tid spelet ska utspela sig i men trailer verkar visa tiden när hon lämnat Chozo för att gå med i armen (minns inte namnet på armen just nu). Håller med om att det inte är något vidare imponerande trailer. Men Tecmo måste ju ändå har något intressant på gång om Nintendo överlåter en av sina viktigaste karaktärer till dom...
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 489
Titel Veteran
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 974
Saarela81 skrev:
V1per det finns en ganska utförlig bakgrunds historia om Samus Aran (En manga serie med mera.) Vet inte vilken tid spelet ska utspela sig i men trailer verkar visa tiden när hon lämnat Chozo för att gå med i armen (minns inte namnet på armen just nu). Håller med om att det inte är något vidare imponerande trailer. Men Tecmo måste ju ändå har något intressant på gång om Nintendo överlåter en av sina viktigaste karaktärer till dom...
Orka läsa mangaserier -.-' Jag hade i alla fall föredragit den starka, mystiska kvinna som samus aran alltid varit, framför en blond fjortistjej som är nån slags blandning av japan och europeisk blondin. Dåligt tycker jag!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 136
Super Metroid och metroid prime är dem enda spelen jag spelat ut och dem är guld. Men det känns som att sista bossen är alltid den där satans fågeln, va har Samus och flygfät emot varandra
Titel Frågvis
Registrerad 2009-03-22
Inlägg 10
Jag tycker det ser lovande ut. Personligen tror jag det här blir ett kanonspel.
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788
Metroid var bäst till SNES.
Titel Stammis
Registrerad 2006-08-05
Inlägg 454
Hon ser ut att vara 12 år. Borde hon inte vara i skolan då och inte militären. Oansvariga vuxna som skickar en unge till militären så där när hon egentligen borde vara i skolan och vara med kompisar.
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 798
Vi får väl se vad dom gör av det här. Är skeptisk till att Team Ninja Co-developar.