Nya Pokémon har kommit till Go

Robot
Medlem
Nya Pokémon har kommit till Go

Aldrig i livet, det är kallt!

Medlem
Skrivet av purjo:

Aldrig i livet, det är kallt!

köp smartphone handskar problem solved.

Medlem

Det är alla gen 2 bäbispokemon av vad jag sett


signatur

// Bacon <3

Medlem

Om det hade funnits pokemon där de borde finnas så... det är väl fortfarande ett stadsspel? Inga pokemons längs skogsvägarna


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Gnällkuk

Spelar folk fortfarande Go?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av purjo:

Aldrig i livet, det är kallt!

köp smartphone handskar problem solved.

Jag har faktiskt ett par jag fick i julklapp för många år sen. De är inte direkt varma.

Medlem
Skrivet av tricky:

Spelar folk fortfarande Go?

Yup

Gnällkuk
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av tricky:

Spelar folk fortfarande Go?

Yup

Intressant. Vad är det som lockar att spela? Själv ledsnade jag i somras och kan inte för fem öre förstå varför man skulle vilja komma tillbaka.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av tricky:

Spelar folk fortfarande Go?

Yup

Intressant. Vad är det som lockar att spela? Själv ledsnade jag i somras och kan inte för fem öre förstå varför man skulle vilja komma tillbaka.

Själv kan jag inte förstå hur folk gillar World of Warcraft men vi är alla olika.

Gnällkuk
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av tricky:

Spelar folk fortfarande Go?

Yup

Intressant. Vad är det som lockar att spela? Själv ledsnade jag i somras och kan inte för fem öre förstå varför man skulle vilja komma tillbaka.

Själv kan jag inte förstå hur folk gillar World of Warcraft men vi är alla olika.

Absolut, vissa kan ge ett vettigt svar andra kan svara med komplett nonsens


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av tricky:

Spelar folk fortfarande Go?

Yup

Intressant. Vad är det som lockar att spela? Själv ledsnade jag i somras och kan inte för fem öre förstå varför man skulle vilja komma tillbaka.

Jag spelar ju inte frekvent längre, går inte ut på promenader på 1 mil i vintern bara för att kläcka ägg som man gjorde i somras, men det är fortfarande ett trevligt spel när man pendlar mycket, så pokémon go är mitt sällskap till, från och mellan tåg/buss, jobb och hemmet. Många promenader med dötid som får lite mening. Känns lite som att det är där spelet fyller sitt syfte i sitt sammanhang. Hemma sitter man ju och spelar på Sun nu istället.

1
Skriv svar