Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
DarkZide8
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 910

Men Plants vs Zombies ska ju spelas med mus D: D: D: D: D: D: fy

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 172

Brukar säga att mus och tangentbord alltid bäst :) men måste säga att Iphone/Ipad är det ultimata för Tower defence spel.

Fletchett
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-13
Inlägg 1 053

Qvisten skrev:
Brukar säga att mus och tangentbord alltid bäst :) men måste säga att Iphone/Ipad är det ultimata för Tower defence spel.

Nja... kanske inte alla TD spel men just Plants vs. Zombies gör sig bra på touchscreen eftersom man måste plocka upp dom där solarna hela tiden.

Multiplayer låter i vilket fall som helst väldigt intressant. Hoppas verkligen att det kommer till andra platformar än Live.

vampyrer_suger
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-11
Inlägg 543

det är ju lite halvtråkigt att spela som zombie, fast det kanske roligare mot andra människor, men jag tvivlar.

Titel Proffs
Registrerad 2007-09-30
Inlägg 2 209

Ska bli intressant

vampyrer_suger skrev:
det är ju lite halvtråkigt att spela som zombie, fast det kanske roligare mot andra människor, men jag tvivlar.

Låter som du testat det. eller är det bara en generell åsikt att spela zombie är tråkigt var det än är.
Saken är den att vi vet inte om man får spela som zombie utan att dom gjort nåt helt annat som ingen av oss tänkt på, kanske båda har zombies som man skickar mot varann. men du verkar ha full koll ialla fall.

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-05-21
Inlägg 100

TruB skrev:
Låter som du testat det. eller är det bara en generell åsikt att spela zombie är tråkigt var det än är.
Saken är den att vi vet inte om man får spela som zombie utan att dom gjort nåt helt annat som ingen av oss tänkt på, kanske båda har zombies som man skickar mot varann. men du verkar ha full koll ialla fall.

Finns minispel att låsa upp där man spelar zombies i första spelet.

Titel Proffs
Registrerad 2007-09-30
Inlägg 2 209
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692

Uppskattas! Jag väntar ivrigt på Plants vs. Zombies 2 som ska komma. 8)

Titel Stammis
Registrerad 2010-02-16
Inlägg 484

TruB skrev:
orly

Tråkigt när man blir synad på sin egen okunskap huh?

Titel Proffs
Registrerad 2007-09-30
Inlägg 2 209

kaealy skrev:
TruB skrev:
orly

Tråkigt när man blir synad på sin egen okunskap huh?

tänker då inte fortsätta ifrågasätt folk som verkar fånga fakta ur tomma intet. Om folk inte gjorde sånt hade jag inte heller ifrågasatt dom. Men det är väl tur att du finns som kan komma och rätta till när de blir fel. utan flame.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 429 medlemmar online. 16 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter