Titel Hemmavan
Registrerad 2007-01-22
Inlägg 178
Titel Frågvis
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 30
Titel Kändis
Registrerad 2006-03-19
Inlägg 5 311
pelson skrev:
Mjölk?
Själv tycker jag inte att det är så dumt med nya enheter. Lite synd att det kostar bara, fast de måste få tjäna pengar på nåt sätt. Sen är det inte så fasligt dyrt heller jämfört med många andra DLC:n som går för hundralappen.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-01
Inlägg 105
Gött när det skall kramas och kramas så mycket mjölk som möjligt
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-04-27
Inlägg 297
pelson skrev:
Mjölk?
Mjölk med lite flingor är aldrig fel
Titel Frågvis
Registrerad 2008-04-26
Inlägg 28
coolt att de släpper dlc enheter istället att fixa AI som varit helt sabbat sedan patch 1.3
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-22
Inlägg 805
och ingen kärlek till sverige, om man spelar mot folk som har all DLC så är dom överstarka. Ingen balans alls I Empire
Titel Stammis
Registrerad 2009-09-29
Inlägg 304
Gud så jag hatar folk som använder order "mjölk" patetiskt och barnsligt.
Dessutom så kostar DLCt förihelvete bara 25-30kr
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-09-23
Inlägg 217
Skulle inte den jävla multiplayer campaignen komma snart elr skiter dom i det och lägger in det i napoleon ??
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-02
Inlägg 1 028
Inte en enda ny Svensk enhet, och efter som att jag bara spelar som Sverige så blir det inget köp för min del
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 583
inte konstigt att det inte är svenska enheter iom det senaste tillägget heter Elite Units of the EAST ...
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 064
Tja... föredrar medeltiden eller romartiden... blir inget köp av empire trots det nedsatta priset.
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 388
Hoppas att fler recensenter ställer lite högre krav på Napoleon Total War och inte bara bländas av grafiken och första intryck, så de totalt missar alla buggar, balans- och AI-problem som borde dragit ner betygen.
Titel Intresserad
Registrerad 2008-02-28
Inlägg 69
Roligt att FZ gör reklam å direkt säger "ladda hem idag".
Konstigt är även att alla verkar svälja den nya trenden med DLC där utvecklare i stort sett kan släppa spel utan innehåll som det kan verka självklart ska finnas med i originalet. tex Dragon Age, där DLC fanns tillgängligt redan från början, jag menar snälla??
Titel Intresserad
Registrerad 2006-02-08
Inlägg 64
yume skrev:
Konstigt är även att alla verkar svälja den nya trenden med DLC där utvecklare i stort sett kan släppa spel utan innehåll som det kan verka självklart ska finnas med i originalet. tex Dragon Age, där DLC fanns tillgängligt redan från början, jag menar snälla??
Mjölk var ordet.
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 489
yume skrev:
Vi är bara människor, och ibland kan tyvärr dylika TV-shop-rubriker slinka emellan. Men ja, den underrubben var lite riesen...
Jag lovar bot och bättring!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-09-06
Inlägg 187
Men är ni dumma balance hahahah ni måste lära er vara taktiska små barn jag kan vinna med vilken nation mot vilken som helst det är hur du spelar dina gubbar det går ut på