FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Dralle
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-05-21
Inlägg 173

Wow, känns väldigt positivt. Synd man slutat spela spelet redan. Är nog inget jag är beredd på att återvända för.

Kopplade spel:
Kaiser_Johan
Titel Intresserad
Registrerad 2008-08-02
Inlägg 90

väldigt bra, men dock för sent...

Struggle
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 890

Hmm, kanske testa, men det känns som det kommer för sent allting. Väntar nog på expansion.

darkthunder
Titel Stammis
Registrerad 2004-10-23
Inlägg 533

"För lite, för sent"

Detta är inget annat, än ett försök att locka folk ifrån GW2 som släpps nu till helgen (för förbetalande spelare). Jag levlade inte min karaktär 1-60, så att jag kan levla den ytterligare 1-100.

Quelor
Titel Stammis
Registrerad 2008-06-30
Inlägg 544

Ja. Det var väl på tiden...

Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.

Inte passiva urtråkiga stats :(

Ariath
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-13
Inlägg 1 923

Ett spel man körde i två veckor för att sedan bara känna fruktansvärd avsmak för går inte att rädda med enstaka patcher. Spelade utvecklarna ÖHT Diablo 2. Dom kanske skulle göra det och se vad som gör det spelet så fängslande.

Jävla tur att jag inte beställde CE utan fick skräpet genom 1-årsprenumeration på WoW.

Buio
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 178

*shrug*

Här är lite roliga nyheter om Torchlight II nya skillsystem:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=32080

Cnopt
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-05-02
Inlägg 203

Yaaay ännu en nyhetstråd som snabbt kommer fyllas upp med missnöje och kommentarer om hur "försent" det är. :D

Håll inte tillbaka nu grabbar, låt hatet flöda. Tryck på rejält den här gången!

Buio
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 178

Cnopt skrev:

Det är dags för AIK att trilla ner en division i år. ;)

MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 619

Quelor skrev:

Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.

Det här är inte direkt ett system som man slänger ihop på en vecka :P

Räven
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-04-17
Inlägg 205

Vad kommer detta att betyda för auktionshuset?

Intuiz
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-02-18
Inlägg 229

N

MrPeters skrev:
Quelor skrev:

Det här är inte direkt ett system som man slänger ihop på en vecka :P

Nej, men dem (blizzard) borde ha kunnat säga eller frågat sig själva exempel ", okej, vad händer nu efter inferno och hardcore är avklarat?? vad ska vi trycka in som end game content. " Medans dem höll på med spelet och inte nu när folk har slutat/tappat suget ganska mycket.

Intuiz
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-02-18
Inlägg 229

Räven skrev:
Vad kommer detta att betyda för auktionshuset?

there is always a catch :p

Cnopt
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-05-02
Inlägg 203

Buio skrev:
Cnopt skrev:

Det är dags för AIK att trilla ner en division i år. ;)

Det blir det inte tal om alls :P Räcker fint med Hammarby där!

Neatherblade
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 500

Kaiser_Johan skrev:

Hur kan det vara för sent? Allt i 1.0.4 är inget man kodar och testar över en natt.

kivi
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 240

Neatherblade skrev:
Kaiser_Johan skrev:

Hur kan det vara för sent? Allt i 1.0.4 är inget man kodar och testar över en natt.

Nej men det är sånt som redan skulle vart på skivan.

Tobz0r
Titel Frågvis
Registrerad 2009-04-14
Inlägg 35

har kommit lite för sent =/

Rasmous
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-06-09
Inlägg 162

kivi skrev:
Neatherblade skrev:
Kaiser_Johan skrev:

Nej men det är sånt som redan skulle vart på skivan.

Fast på andra sidan visste ju inte Blizzard att spelet behövde detta system. Dom lär sig på sina misstag och (försöker) rätta till.

Spiff
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-14
Inlägg 435

Jay Wilson sitter och trycker tumme ner på er grabbar...

Alko
Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 47

Låter ju som en värdig sak för att återvända nu när dom fixat spelet till det som det borde varit från början! Men hoppas PvP kommer innan jul iaf, det ser jag fram emot!

phi
phi
Titel Veteran
Registrerad 2012-06-14
Inlägg 609

På vilket sätt skulle paragon levels göra spelet roligare? Jag menar iom att vi kommer att få ökade core stats för varje paragon level så kommer vi alla sitta där med 100 lvls högre än mobsen. Skulle det vara roligt att springa runt och one shotta allt i slutänden, eller har jag missuppfattat något?

Luciphear
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-24
Inlägg 1 489

Jag skulle inte säga att det är försent, men sent är det. Jag vill ju givetvis återvända till Diablo 3 och trivas där, men det kommer inte ske pga 1.04. Jag kommer vänta ytterligare ett bra antal patchar, om inte t.om ett expansionspaket(och kanske även patchar till det).

Men jag hoppas fortarande på Diablo 3. :( Men det är en mycket bra patch! Hoppas Blizzard lär sig, hoppas kan mog nog alltid åtminstone. :)

axer
Titel Frågvis
Registrerad 2002-06-18
Inlägg 43

Problemet är, i mina ögon, mycket att Blizzard North och teamet där som jobbade med D2 och D1 inte varit involverade i D3. D3 är skapat av ett annat, separat team, med helt andra ambitioner och tankar om hur Diabli-franchisen skulle utvecklas.

Jag har fortfarande förhoppningar för D3, men jag tror nog att jag först i expansionen kommer få upp lusten igen. Efter 200h med spelet känner jag mig nöjd. Ett bra spel, men inte alls det jag hoppades få ut av D3.

sheiks
Titel Intresserad
Registrerad 2012-02-22
Inlägg 60

Intressant :) Dock håller jag med phi 2 kommentarer upp, detta kmr leda till sjukt starka heroes som oneshottar mobs och springer igenom inferno som om det vore nightmare. Detta lär dock fixas med tiden då folk når de högre paragon levlarna, kanske en ny svårighetsgrad? lr så tråkigt som att mobsen blir lite starkare helt enkelt :)

Draug
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 260

BOTPARADISE!

zeg
zeg
Titel Nykomling
Registrerad 2011-12-01
Inlägg 9

D3 sålde tack vara Diablo och Diablo 2 succen som gett stora förhoppningar.
D3 förtjänar inte att heta Diablo.

Dinskugga
Titel Veteran
Registrerad 2004-07-28
Inlägg 848

sheiks skrev:
Intressant :) Dock håller jag med phi 2 kommentarer upp, detta kmr leda till sjukt starka heroes som oneshottar mobs och springer igenom inferno som om det vore nightmare. Detta lär dock fixas med tiden då folk når de högre paragon levlarna, kanske en ny svårighetsgrad? lr så tråkigt som att mobsen blir lite starkare helt enkelt :)

Ehm inte direkt. att komma till lvl 100 på Paragon krävs enligt detta schema en hel del ;)

http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/

och tänk på att du får i snitt 1-2 på varje stat per level.

This is a total of 10,454,400,000 exp from level 1 to 100.
That's ~8,167,500 Inferno Dust Imps.
That's ~6,534,000 Inferno Hulking Phase Beasts

Keep in mind these are just fun values based off the old Monster EXP values, and my have been updated.

sheiks
Titel Intresserad
Registrerad 2012-02-22
Inlägg 60

Dinskugga skrev:

Ehm inte direkt. att komma till lvl 100 på Paragon krävs enligt detta schema en hel del ;)

http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/

och tänk på att du får i snitt 1-2 på varje stat per level.

This is a total of 10,454,400,000 exp from level 1 to 100.
That's ~8,167,500 Inferno Dust Imps.
That's ~6,534,000 Inferno Hulking Phase Beasts

Keep in mind these are just fun values based off the old Monster EXP values, and my have been updated.

Oj haha :D men 1-2 i varje stat kan göra rätt mkt. Jag kommer ihåg när jag fastnade på kulle i hell, räckte med att levla 2 levels, ca 5-6 + i alla stats. Jag tycker fortfarande de ska fixa en dungeon som är extra svårt så folk har ett mål med att levla alla dessa 160 levlar ;)

marcus8958
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-08
Inlägg 282

Cnopt skrev:
Yaaay ännu en nyhetstråd som snabbt kommer fyllas upp med missnöje och kommentarer om hur "försent" det är. :D

Känns som om alla blizzards spel har tappat kvalitet efter sammanslagningen med activision.

Tror inte det här kommer rädda spelet.

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 451

Lite försent kanske!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 526 medlemmar online. 44 foruminlägg har postats idag.

FZ